11. 12. 2014

Viennart od Catrice - limitovaná edícia

Krásny deň :)

Tento mesiac by mala zavítať do našich drogérií ďalšia limitka od Catrice Viennart. Ja som ju ešte nevidela , ale tak dúfam ,že čoskoro dorazí, aby som sa na ňu mohla pozrieť z blízka. Zatiaľ som si ju kukla iba na webstránke, no a prvotný dojem........noooo táto limitka mi nepríde ničím zvláštna, výnimočná a ani pri jednom výrobku som si nepovedala ,že ho musím mať. Balenie výrobkov je naozaj pekné, ale tie farby mi prídu všedné a ničím nie sú výnimočné. Možno len púder s vôňou vyčnieva z tejto rady výrobkov.


Zapečené očné tiene sú asi výrobok, ktorý ma pritiahne sa aspoň na limitku. Majú mať púdrovú konzistenciu a vysokú pigmentáciu, tak toto si určite pôjdem overiť, len si myslím, že keď sú tieto tiene zapečené, že až takú vysokú pigmentáciu nebudú mať. Budú v troch odtieňoch (C01 Pearly Plastering, C02 Stunning Stucco, C03 Lovely Lace).


Ďalším produktom, ktorý sa v limitke nachádza sú rúže. Aj keď som rúžovým maniakom, tak asi týmto kúsok odolám. Majú obsahovať nejaké rozjasňujúce čiastočky, ale tie odtiene vôbec nie sú pre mňa príťažlivé. (C01 Nude Nouveau,C02 Klimt's Gentle Kiss,C03 Klimt's Ardent Kiss)


A tu je jediný kúsok, ktorý sa vymyká z rady ,ako som písala v úvode článku. Púder s vôňou kvetín. Je to priehladný ,vôňavý púder na zváraznenie tváre a dekoltu. Ak naozaj zvýrazňuje tvár a dekolt asi bude mať v sebe pár (a dúfam, že len pár) malinkých trblietok. Balenie vyzerá naozaj krásne, ale neviem si vôbec predstaviť aplikáciu na tvár. No necháme sa prekvapiť :)




Samozrejme nemôže chýbať nejaká tvárenka a pár lakov. Púdrová tvárenka je telovo-marhuľová a je veľmi pekne ozdobená čipkou. Laky vyzerajú celkom zaujímavo. Pravdepodobne obsahujú nejaké miniatúrne trblietky. Určite sa pozriem po bielom a ružovom odtieni :). 

Tak ako sa vám páči limitka od Catrice Viennart ? Plánujete si kúpiť niektorý z týchto produktov ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

3 komentáre:

  1. Na tuhle kolekci se moc těším. Doufám, že dorazí i k nám. Asi totiž potřebuju všechny výrobky, stíny vypadají skvěle, laky taky a ten pudr ve spreji vypadá moc zajímavě.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zapáčili laky celkom aj tiene, ale tak z obrázka mi to naozaj pripadá všedné :) uvidím, keď príde k nám do drogérie, ale keďže má prísť v decembri ,u nás bude v januári :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena