6. 12. 2014

Výpredajové úlovky

Krásny mikulášsky deň prajem :)

V stredu som sa len tak potĺkala po obchodoch, pretože som asi 3/4 hodiny musela čakať na bus. Pôvodne som rozmýšľala ,že si kúpim nový púder, pretože môj od Essence nieje moc dobrý. Nakoniec som si žiadny púder nekúpila, ale minula som asi 9€ za niečo iné. Tak ale uznajte, tieto produkty som v drogérii nemohla nechať, keď bola na ne zľava asi 75% :)


Prvé ,čo som si uchmatla boli rúže. Podarilo sa mi uchmatnúť dva kúsky od Astoru, a to 205 Rose Fever a 503 Cheeky red. 205 je krásna sýta ibalginová ružová. 503 sa v obale tvári ako hnedá, ale keď som ju skúšala na ruku ,tak je to krásna tmavá červená. Rúže sú naozaj veľmi pekne pigmetované a páči sa mi aj balenie :)



Od Astoru som si vybrala aj lak na nechty Quick´n Go! č.352. Doteraz som doma nemala žiadny červený lak. Mám asi 1 taký, čo sa tvári ako červený, ale nieje to taká pravá červená. Tento sa na pravú červenú podľa mojich predstáv podobá asi na 95%.  Má placatý aplikátor, tak som zvedavá ako sa mi s nim bude pracovať, pretože nie som veľký fanúšik týchto štetečkov.
Druhý "lak" je od NYC a je to lak na spevnenie nechtov. Vždy si dávam takýto lak pod farebný, ale nemám pocit ,že by to nechty posilňovalo. Uvidím, či ma tento prekvapí.


Od Dermacolu mám dva produkty. Lesk na pery a podkladovú zmatňujúcu bázu pod make-up. Lesky nemám moc v obľube. Mám oveľa viac rada rúže, pretože majú intenzívnejšiu farbu. Už keď mám mať niečo na perách ,tak nech je to poriadne vidieť :D Ale tento mal krásnu očarujúcu ružovú farbu (neviem prečo sa mi v poslednom čase zapáčili ružové veci na pery, mám asi divné obdobie, pretože ja ružovú moc nemusím :)).

Podkladová báza by mala vyhladiť a zmatniť pleť na 18 hodín. Samozrejme ,že je nabitá silikónmi, takže by som ju nepoužívala každý deň, ale sú situácie ,keby proste potrebujem ,aby make-up vydržal celý deň napr. na promo akcii alebo keď sa idem zabaviť večer do mesta.





Už sa teším, ako budem skúšať tieto produkty , mám pocit ,že asi najviac nadšená budem z rúžov, pretože som tak trochu maniak na rúže. Dúfam, že ma nesklamú :)


Použité produkty:

Dermacol: Lesk na pery č.05: 4,99€* (101 drogéria )
Dermacol: Zmatňujúca báza pod make-up: 9,59€* (101 drogéria )
Astor: Lak na nechty Quick´n Go! č.352: 3,99€* (101 drogéria )
Astor: Rúž Soft Sensation č.205 a 503: 6,49€* (101 drogéria )
NYC: Lak Coach your nails: 3,99€* (101 drogéria )


*ceny sú len orientačné (toto sú ceny bez akcie, mňa celý nákup vyšiel 8,71€)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena