27. 1. 2015

Clubbing Colours

Krásny podvečer :)

Pred týždňom som hľadala nejaký nude lak, pretože výrazných a hlavne tmavých lakov mám asi 25. Tým nechcem povedať, že si ďalšie nekúpim ,ale chcela som si na chvíľu oddýchnuť od tmavých farieb. Myslela som si ,že nájsť v drogérií pre mňa vhodnú nude farbu nebude ťažké. No opak je pravdou. Prešla som 3 drogérie a ani v jednej som nenašla takú farbu ako som chcela. Tak nakoniec som stiahla po lakoch od Miss Sporty, aj keď tento odtieň už nepripomína nude farbu ( je sivý s kvapôčkou ružovej).


Laky od Miss Sporty mám veľmi rada, pretože krásne držia na nechtoch (ja už mám tento odtieň asi 8 dní). Trošku pruhuje, hlavne prvá vrstva. Podľa nej som si myslela ,že lak bude hotová katastrofa ,ale druha vrstva to napravila.


Clubbing Colours je rýchloschnúca rada ,ale schnutie mu trvá dlhšie. Asi tak ,ako pri klasických lakoch ,ktoré neobsahujú rýchloschnúce zložky.


Balenie je 7 ml. Myslím ,že Miss sporty má iba takéto balenie lakov. Mne sa skôr páči ,keď balenia lakov sú menšie, lebo aj tak neminiem nikdy celé balenie. Ak má lak 10 ml ,tak asi polovičku obsahu vždy vyhodím. Možno keby mám iba jeden lak ,tak to stihnem minúť, ale moja zbierka je zatiaľ 30 kusová a určite bude väčšia, takže to je bez šance :).




Prajem ešte krásny zvyšok dňa. Dúfam, že váš bude krajší ako môj, pretože ja ho idem stráviť pri knihách :). Teším sa na vás pri ďalšom článku :).

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena