15. 1. 2015

Nákupy v Gate-e

Krásny deň :)

Dnes bude trošku iný článok, pretože sa nebude vôbec týkať kozmetiky. Ja si oblečenie kupujem naozaj veľmi zriedka. Nemám proste rada prehrebanie sa vo veciach. Asi raz za mesiac idem do obchodu s oblečením a ak sa mi niečo páči ,tak si to kúpim. Včera sme išli s mamou do mesta a natrafili sme na výpredaj v Gate-e.



Gate je v podstate jeden z mála nevietnamských obchodov na blízku. Nič proti vietnamským obchodom nemám ,ale nerada tak nakupujem. Všetci na vás pozerajú celý čas ,čo ste tam. Pre mňa je to dosť nepríjemné ,keď si vyberám oblečenie a celý čas na mňa niekto čumí, čo mu idem ukradnúť. Takže aj keď viem ,že aj oblečenie v Gate-e je z Číny, tak atmosféra je tam asi 10000x lepšia a už len kvôli tomu tam chodím.  

V Gate-u teraz majú 40% výpredaj. Zľava sa vzťahuje aj na zlacnený tovar, tak ak náhodou máte cestu okolo, tak určite sa tam choďte pozrieť, ak vám nevadí viac ľudí na kope a že pravdepodobne budete čakať na kabínky. Domov som si odniesla 3 kúsky oblečenia ,aj mama si vybrala asi 3 kúsky, takže sa aj celkom oplatilo tam ísť :)

Ako prvé som si vybrala biele tričko s nejakými ornamentami. Výnimočne som si vybrala biele (3/4 môjho oblečenia je čierna), pretože v bielej verzií vyzeralo asi 3x lepšie ako v čiernej. Je to dá sa povedať klasické tričko z Gate. Extrémne krčivé a vyrobené s lacnej náhrady bavlny (je s viskózy), ale je veľmi krásne :)



Samozrejme nesmie chýbať sukňa. Je trošku hrubšia, vhodná presne teraz na zimu (ak sa dá toto ,čo je von nazvať zimou). Najprv som si vybrala inú, ale tá ma neskutočne rozšírila aspoň o jedno číslo a to pri mojej postave naozaj nepotrebujem, tak som si radšej našla náhradu. 



Posledný kúsok mi mama kúpila na meniny. Pôvodne stál 20€ ,neviem kto by za to dal koľko €, pretože je top ušitý s viskózy. Kedy z bavlny ,nooo možno ,ale takto mi prišlo moc drahé. Je to také zvláštny tričko, proste zošitý lichobežník s gorálkami :) Na fotke vyzerá ako nejaká plachta ,ale oblečené je naozaj pekné. 



Ešte som si k nákupu hodila 2 páry ponožiek ,pretože tých nikdy nie je dosť :). Kvalita vecí z Gate-u je rôzna. Niektoré veci aj po roku vyzerajú, ako kedy boli nové, iné po pár použitý už vyzerajú ako keby ste ich nosili aspoň 2 roky. Takže uvidím po čase ,do akej kategórie budú patriť tieto veci.

Už ste boli v Gate-e na výpredajovom nákupe alebo sa tomuto obchodu vyhýbate ? :)


Použité produkty:

Gate: Biele tričko: 3,10€* (GATE)
Gate: Čierna sukňa: 6,00€* (GATE)
Gate: Čierny top: 9,60€* (GATE)


*ceny sú len orientačné (z ceny je už odrátaná 40% zľava)

4 komentáre:

  1. Výpredaj v Gate-e :D jediné obdobie kedy do toho obchodu sa oplatí vojsť (inak je to predražený Číniak) to biele tričko je super :) a sukničku si dúfam oblečiem, keď pojdeme na najbližšiu párty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja toho na výber až tak nemám, ty si BA ,to je iné :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena