31. 1. 2015

Nechtový kondicionér

Krásny zasnežený deň prajem :)

Asi nie som jediný človek na svete ,ktorý má krehké a lámavé nechty. Boli časy ,kedy som ich mala pevné. Stačilo ich raz do týždňa  na 15 minút namočiť do olivového oleja a nič im nechýbalo. Nooo..... dnes je to pre moje nechtíky veľmi málo. Skoro celoročné lakovanie si vybralo svoju daň. Asi pol roka som nemala nechty dlhšie ako 1-2 mm a nezaberali ani zmesi olejov, ani vitamíny ako zinok, vápnik, kremík. Tak nakoniec som siahla po tomto kondicionéry.


Kondicionér je určení pre zničené ,rozdvojené, mäkké ,krehké ,lámavé, matné nechty a nechty s nerovným povrchom. Na začiatku musí upozorniť ,že tento produkt sa nesmie používať na nechty poškodené gélovými alebo akrylovými nechtami. Je to napísané len v angličtine, v slovenskom preklade som to nenašla, takže si treba dať nato pozor. Vo viacerých diskusiách som čítala zlé skúsenosti žien, ktoré mali akrylové nechty a potom použili tento kondicionér.


Ďalší zlý preklad je aj v používaní kondicionéra ,ale ja som to skúšala oboma spôsobmi a nebol s tým žiadny problém. Pred použitím si musíte natrieť kožu olejom alebo krémom (kvôli formaldehydu). 


Kondicionér má klasický štetček ako väčšina lakov. Dobre sa s nim produkt nanáša a čo je dôležité aj rýchlo schne. Ja som mala počas kúry trošku začervenané nechty. 


Veľká škoda je ,že kondicionér obsahuje 2% formaldehydu. Nekontrolovala som zloženie ,keď som si ho kupovala, asi som sa niekde ponáhľala. Takže to je dôvod ,prečo si ho už nekúpim a budem hľadať niečo iné. Na druhú stranu perfektne funguje. Za 10 dní sú nechty viditeľne v lepšej kondícií. Ja som potrebovala kúru ešte raz zopakovať ,aby som mala konečne zdravé nechty.




Od poslednej kúry ,ktorú som mala ešte minulý rok, som kondicionér znova nepoužila ,pretože nechty mám stále tvrdé a pevné. Predtým sa mi rozštiepili každý týždeň, teraz už s tým problém nemám. Mám ale iný problém s nechtami. Keďže ich už mám dosť dlhé, tak sa mi ťažko píše na klávesnici ,keď sa učím strojopis ,ale čo. Nemala som polroka dlhé a pekné nechty ,tak ich kvôli tomuto nebudem strihať :)


Aký je váš recept na pevné a zdravé nechty ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a keď je už konečne po skúškovom, tak dúfam ,že to bude pravidelnejšie :).



Použité produkty:

Evelin: Intenzívny nechtový kondicionér 8v1: 3,19€* (drogéria teta)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Super, že si napísala kde sa tento kondicionér dá kúpiť. Ja som mala lámavé nechty a tiež nič nezaberalo až kým som si neuvedomila a na vlastnej koži nevšimla, čo to vlastne spôsobuje a u mňa to bolo práve používanie lakov na nechty, Čo si budeme klamať, laky sú plne somarín a chemikálií, napriek super propagovaniu bio a prírodnej kozmetiky som ešte nevidela aj šetrný lak. Takže ja si nechty síce lakujem, ale veľmi občasne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, laky sú plné poriadnej chémie, ale keď mne sa nenalakované nechty nepáčia ,tak preto si lakujem nechty každý týždeň. Ešte môžem odporučiť tento spevňujúci lak http://www.bugy.sk/static/produkt/21890/NYC-New-York-Color-Toughen-Up-Strength-Spevnujuca-starostlivost-na-nechty-9-7ml/. Je tiež dobrý a hl. neobsahuje formaldehyd ,ale čo sa týka účinku ,kondicionér o ktorom som písala je lepší :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena