7. 1. 2015

Nivea od Balei

Zdravím všetkých :)

Pomaly sa dostávam k testovaniu výrobkov z mojej dm krabičky, ktorú mám doma od polky decembra. Písala som o nej aj v článku Moja prvá kozmetická krabička. Zatiaľ som vyskúšala semienka (tie hneď v prvý deň ), potom zubnú kefku, ktorá je tiež skvelá, i keď zo začiatku bola na mňa tvrdšia a tento krém s bambuckým maslom.


Krém je v klasickom 250 ml balení. Je na mňa pomerne riedky, ale ja som zvyknutá na maslá, takže možno niekomu taký riedky nepríde. Prvé načo som si spomenula , keď som krém otvorila a pričuchla si k nemu ,bola Nivea. Má skoro rovnakú vôňu. Mne osobne sa až tak nepáči, ale na pokožke krém nieje dlho cítiť, čo je pre mňa výhoda.


Krém okrem bambuckého masla obsahuje aj mandľový olej a pantenol. Tieto zložky by mali zaručiť pokožke ochranu pred vysušením a zvýšiť jej elasticitu. 


Krásne sa vsakuje do pokožky a pokožka nie je po ňom lepkavá. Čo je skvelé ,pretože ho môžem v kľude použiť ráno po sprche, keď nemám veľa času a potrebujem sa rýchlo obliecť. Čo sa týka hydratácie ,tak tá je priemerná. Na normálnu pokožku ako mám ja stačí ,no myslím si ,že suchú moc nepoteší.


Pokožka je po použití jemnejšia a vyživená. Celý deň to nevydrží, ale na pár hodín to krém zvládne zariadiť. Skúšala som ho aj na pleť ,kedže má ošetriť aj pokožku tváre. No na pleti je celkom príjemný ,ale mám potom moc mastnú pleť. Ako núdzová náhrada za nočný krém sa dá bez problémov použiť, ako denný krém určite nie.



Teším sa na vás pri ďalšom článku ;)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena