21. 1. 2015

Obyčajný balzam v krásnom obale

Krásny podvečer :)

Po dlhšom čase prinášam ďalší článok. Skúškové je v plnom prúde ,takže môj blog som dala trošku do úzadia, ale aj tak sa budem snažiť prispievať do určitej miery pravidelne.

Ódy na Baby lips čítam na blogoch alebo recenziách od kedy balzam uzrel svetlo sveta po prvý krát. Plánovala som si ho kúpiť aj ja ,ale myslím ,že na začiatku stál 3-4 € (teraz je v dm cca za 2€) a to sa mi zdalo dosť veľa za balzam ,aj keď to mal byť najlepší balzam na svete. Nakoniec sa ku mne dostal cez vianočnú edíciu a aj prvú dm krabičku.



Prečo práve ten to balzam má byť ten najlepší ? Pravdepodobne Baby lips poznáte, takže benefity balzamu už viete naspamäť. Ale pre tých ,čo ho nepoznajú. Je to balzam ,ktorý by mal pery hydratovať 8 hodín ,obsahuje SPF 20, má mať krásnu vôňu a už po 1. týždni majú byť pery viditeľne zdravšie a hydratovanejšie. Niektoré druhy aj zafarbia pery, ja mám klasický biely.


Pretože som tento zázrak chcela poriadne vyskúšať, počkala som si ,na čo najväčšiu zimu . Vtedy mám pery popraskané a suché od zimy a aj od rúžov. Bola som zvedavá ,či po týždni používania dokáže pery viditeľne napraviť. Nedokáže, no aspoň tie moje nie.


Hydratácie je priemerná, nieje ničím výnimočná. Balzam je trošku mastnejší a na perách zanecháva jemnejší lesk. Vôbec som nezistila ,čo mám za vôňu balzamu. Pozerala som Baby lips aj na nete (hľadala som zloženie). Boli tam všetky odtiene balzamov aj s vôňami ako pepermint, broskyňa atď. ale tento ,čo mám ja tam nebol.V identifikovaní vôní moc dobrá nie som, ale práve tento môj vonia sladko balzamovo :D Vážne to neviem inak nazvať. Najviac sa mi páči obal balzamu. Má krásny dizajn  a ešte k tomu je obal s tvrdšieho plastu, takže čo to vydrží.



Nemôžem povedať ,že tento balzam je zlý, ale nieje taký úžasný ako všetci naokolo tvrdia. Jeho hydratácia sa dá porovnať s balzamy od Balei. Možno niekedy si kúpil farebnú verziu a porovnám to s týmto klasickým bezfarebným.


Aké máte vy skúsenosti s baby lips balzamy ? :)

Prajem krásny zvyšok dňa :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena