13. 1. 2015

Sensibio mlieko

Krásny deň :)

Pred dvoma mesiacmi mi Bioderma poslala balíček za článok Moje leto. Povodne mi mali poslať len jeden produkt (už si ani nepamätám ,aký to mal byť) ,ale kvôli meškaniu a nejakým iným problémom, mi nakoniec poslala 3 produkty: čistiace mlieko, sprej na opaľovanie a krém sensibio tolerance plus. Bola som naozaj prekvapená ,že ich poslali toľko. Písali mi, že za meškanie pošlú niečo navyše ,ale myslela som si ,že to budú len nejaké vzorky.



Mlieko je z rady Sensibio, ktorá je určená na citlivú pleť. Ja odličovacie mlieka používam veľmi málo. Dôvodom je to, že keď si nejaké kúpim na skúšku ,tak ma neuveriteľne štípu oči. Nooo a ani toto mlieko nieje výnimkou. Skúšala som sa s nim odlíčiť asi 4x ,ale vždy ma strašne štípali oči. Problém je aj ten ,že ja si často maľujem silné linky a s týmto mliekom išli ťažko dolu. Na odlíčenie pleti je na druhú stranu dobré. Make-up s nim ide ľahko dolu a pleť vôbec nieje mastná.  


Veľká výhoda mlieka je ,že pomáha pleti ,aby sa stala odolnejšia a nebola taká citlivá.Po mesiaci používania je moja pleť naozaj menej citlivá, no ja po vyčistení pleti mliekom používam aj krém tolerance plus, takže to môže skreslovať. 


Samozrejme mlieko neobsahuje žiadne konzervačné látky a parfumáciu, je hypoalergénne a nekomedogénne (neupcháva póry). 


Balenie je 250 ml. Používam ho iba na pleť, preto myslím, že mi vydrží asi pol roka. Ak by ste ho používali aj na očný make-up, mohlo by vám vydržať asi 3-4 mesiace. Mlieko sa hlavne oplatí kúpiť v akcii 1+1 ,pretože jeho cena je trošku vyššia.

Zloženie výrobku
Aké vy máte skúsenosti s Sensibio mliekom ? :)


Použité produkty:

Bioderma: Sensibio mlieko: 15,20€* (dermatologie.sk)

*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena