12. 1. 2015

Skoro dokonalá červená

Krásny večer prajem všetkým :)

Konečne som sa dostala k tomuto laku, ktorý som kupovala asi pred mesiacom. Osobne červené laky nemám v láske ,hlavne svetlé odtiene, ale keď som ho videla vo výpredaji, tak som si povedala ,že asi žiadnej žene by nemal chýbať červený lak v zbierke. Pravdepodobne ho využijem minimálne ,ale aspoň som mohla otestovať túto radu lakov.



Ako je na prvý pohľad jasné, lak je rýchloschnúci. Sľubuje ,že jedna vrstva uschne za 45 sekúnd, Síce som si to neodstopla ,ale tak do minúty je prvá vrstva suchá. Druhej to trvá prirodzene dlhšie, ale za 15 minút som mala nechty hotové.


Ja mám odtieň 352. Prekvapilo ma ,že odtiene lakov nemajú žiadne názvy. Môj odtieň je červený s klapkou oranžovej. Nieje to taká pravá holywoodska červená. Balenie je klasické 8 ml, aj keď sa lak tvári, že je aspoň o 1 ml väčší.


Obsahuje výživné látky, takže je vhodný aj pre slabšie nechty. Moje sú úplne slabé ,preto si pod farebný lak dávam ešte výživný podlak a niekedy používam aj kondicionér na nechty. Osobne si myslím, že farebné laky nejako extra nevyživujú nechty, ale aspoň tento nevysušuje.


S bleskom.
Aj keď lak má mať v sebe veľa pigmentov ,je potrebné naniesť 2 vrstvy. Na niektorých nechtoch by mi stačila aj jedna, ale pre istotu som naniesla dve. Výdrž by mala byť 6-8 dní. Ja som si lakovala nechty včera a už je na fotkách vidno ,že niektoré nechty majú zošúchaný lak na špičkách. Ale inak vydrží asi takých 6 dní. 


Štetček je placatý, čo mi veľkú radosť nerobí, ale lakujú sa s nim nechty celkom dobre. Možno som si už začala zvykať na tento typ štetčeka. Ja ho mám trošku krivo odstrihnutý ,ale pri lakovaní to až tak nevadí. Nechty s nim za sekundu nenalakujem ,ako je to napísané na obale ,ale ide to rýchlo. 

Zloženie laku

Vyskúšali ste nejaké laky od Astoru ? :) Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Astor: Lak na nechty Quick´n Go! č.352: 3,99€* (101 drogéria )


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena