5. 1. 2015

Vintage Romance

Krásny deň :)

Asi rok si už plánujem kúpiť nejakú paletku od Sleeku, pretože ma zaujala pigmentácia týchto tieňov. Nakoniec som si povedala ,že Vianoce sú správny čas na zaobstaranie si konečne nejakej paletky. Rodičia nevedeli, čo mi majú kúpiť ,tak som si vybrala 2 paletky od  Sleeku.




Vintage Romance je prvá , ktorú som vyskúšala. Bola som prekvapená ,keď som ju videla naživo, pretože tiene sú asi 2x krajšie ,ako na obrázku. Skoro všetky tiene majú lesk alebo trblietky. Iba jeden je dá sa povedať matný (Propose in Prague).


Tiene sú pekne pigmentované, len matný hnedý je slabšie a je prášivejší ako zvyšok paletky. Konzistencia je maslovitá , hlavne pri tieňoch ,ktoré sú lesklé. Tiene s trblietkami už také maslovité nie sú a sú málilinko prášivé.



Výdrž tieňov je priemerná. V 100% stave dali asi 5 hodín, no pri mojich mastných viečkach je to naozaj slušná výdrž. Ja som práve v ten deň, keď som sa líčila s touto paletkou skúšala primer od elfu. No ten primer nič moc, čakala som od neho viac, keď je tak chválený. Ale ak nemáte také mastné viečka ako ja ,tieto tiene by vám mohli vydržať celý deň. V balení je aj aplikátor. Nieje penový ,ale skôr silikónový, no mne osobne sa s nim zle naberali tiene.


Balenie je tiež veľmi kvalitné a pekne spracované, len na ňom vidno každý dotyk. Ja si paletky nechávam aj v papierovom balený, potom nie sú tak olapkané.





Aké sú vaše skúsenosti s paletkami od Sleeku a ktoré sa nachádzajú vo vašej zbierke ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Sleek: I-divine vintage romance palatte: 11,50€* (krasotika.sk)



*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Od Sleeku mám právě tuto paletku a ještě Oh So Special. Tato je ale podle mě lepší, má krásné odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rozmýšľala ešte o Bad girl, možno niekedy kúpim aj tú :)

      Odstrániť
  2. Nadherna pigmentace.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena