4. 1. 2015

Zafírová modrá

Krásny podvečer všetkým :)

Toto je môj prvý článok v novom roku ,preto by som vám na začiatku chcela popriať ,aby sa vám v novom roku darilo ešte viac ako v starom, aby ste  zažívali čo najviac krásnych chvíľ a aby ste tie ťažšie zvládli čo najlepšie. Prajem vám tiež pevné zdravie a aj nervy. :) Taktiež vám ďakujem ,že sme si našli cestu k môjmu blogu , ďakujem vám za komentáre a budem rada ,keď sa tu budeme stretávať čo najviac ,ako to len pôjde :).

Môj prvý článok je recenzia na lak od Astrou, ktorý mám už kúpený asi 4 mesiace, ale nejako som sa k nemu nemohla dostať. Tento lak je naozaj maličký, má len 6 ml. Páči sa mi balenie, pretože je milé ,malé a tvar trošku vybočuje z radu ostatných lakov. Mám odtieň 109 Midnight silk a je to krásna zafírová alebo kráľovská modrá. Už som mala takýto podobný od Avonu, ale tento je asi 3 krát krajší. Je potrebné naniesť 2 vrstvy ,pretože pri prvej dosť pruhuje. Schnutie tiež nieje až moc rýchle. Po 2 vrstvách potrebuje aspoň pol hodinu, kým úplne zaschne. Výdrž je priemerná, asi 4 dni. 





Ani štetček nieje moc dobrý .Je dosť tenký, a preto dlhšie trvá ,kým si s nim nalakujem nechty. Po funkčnej stránke to moc dobrý lak nieje ,ale kvôli tej farbe som mu ochotná všetko odpustiť, aj to ,čo by som iným lakom neopustila. Hlavne schnutie, pretože zvyčajne laky ,ktorým trvá schnutie dlhšie ,letia do koša alebo ich darujem niekomu.


Použité produkty:

Astor: Fashion Studio 109 Midnight silk: 2,90€* (dm)



*ceny sú len orientačné

1 komentár:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena