20. 2. 2015

Barbie ružová s perleťou

Krásny deň prajem všetkým :)

Po krátkej prestávke mi do mojej rodinky lakov pribudol ďalší člen od Rimmelu. Ja som mala už jeden lak z tejto rady a bol naprosto úžasný ,tak som si kúpila ďalšieho zástupcu a je nim tento krásny ružový fešák s kvapkou perlete, ktorú na nechtoch nieje moc vidno.


Laky od Rimmelu mám rada, pretože krásne držia na nechtoch a ľahko sa s nimi manipuluje. Tento fešák na obrázku sa volá 230 Portobello pink a na nechtoch je naozaj prekrásny, Ja nie som veľký fanúšik ružových odtieňoch ,ale tento ma presvedčil ,že ho musím mať :).


Lak má trošku menšie krytie ako som zvyknutá. Možno by bolo vhodné dať tri vrstvy, ja som si dala len dve. Lak som doplnila  ešte nálepkami z Dm-ka ,ktoré super držia ,ale pri odlakovávaní sa ich nemôžem zbaviť.




Ako ste vy na tom s ružovými lakmi, máte ich radi ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)


Použité produkty:

Rimmel: 60 seconds 230 Portobello pink : 0,99€* (dm)
S-he: nálepky na nechty 25ks: 1,99€* (dm)

*ceny sú len orientačné


3 komentáre:

  1. Pekny odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barvička se mi moc líbí. :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám tiež tento istý len iný odtieň ružovej (50 shades of pink... you know :D ) ... ale tento tvoj sa mi paci viac :P a super drzííí ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena