26. 2. 2015

Ikonická paletka 3

Zdravím všetkých :)

Na túto paletku som sa veľmi tešila. Niekto nemá rád plagiáty alebo kópie produktov drahých značiek. Mne osobne to v kozmetike až tak nevadí ,pretože aj keď je táto paletka v podstate kópia Naked 3, tak určite nie sú rovnaké a tie tiene sa od seba aspoň trošku líšia. A ja nie som človek ,čo by za 12 tieňov dal 52 € (aspoň na SR toľko stojí). Aspoň zatiaľ nie ,ale ak jedného dňa budem zarábať veľké peniaze ,tak určite si nejakú drahú paletku kúpim na skúšku. Možno aj dve :D.


Ako som už spomínala ,táto paletka je kópiou Naked 3. V recenziách ,čo som pozerala hlavne na youtube, sa tieto paletky dosť podobajú. Ja pravú Naked 3 nemám ,tak to nemôžem porovnať. Trošku mi vadí na tejto paletke to ,že na rozdiel od Naked 3 nemá zrkadielko, pretože je to ideálna  paletka na cesty. 



V paletke nájdete 3 matné tiene, 3 s ľahkým shimmerom a 6 trblietavých tieňov. Je to neutrálna paletka na každú príležitosť. Vytvoríte s ňou jemné denné líčenie ,ale aj výraznejšie nočné vďaka posledným 2 odtieňom, ktoré sú tmavé a najviac pigmentované. Ako je to zvykom u veľkej časti paletiek, matné tiene sú menej pigmentované a sú prašivejšie, zatiaľ čo trblietavé sú maslovitejšie a majú väčšiu pigmentáciu. Osobne som čakala trošku vyššiu pigmentáciu celej paletky. 


Balenie je krásne a vyzerá ,že čo to aj vydrží. Obsahuje aj obojstranný silikónový aplikátor. Skúšala som sa s nim aj nalíčiť ,ale ja to s týmito aplikátormi ,ktoré sú pri paletkách proste neviem. Zle sa mi s nimi pracuje a aj zle naberajú farbu, no prípade veľkej núdze sa dá použiť.


Výdrž tieňov je cca pol dňa. Skúšala som ich aj bez podkladu aj s podkladom. Bez podkladu vydržali o trošku menej ,ale nebol to výrazný rozdiel. Asi tých 7 hodín vydržia v neporušenom stave, potom pomaly strácajú na intenzite a začínajú sa zlievať do vrások. Mne málo tieňov vydrží viac ako pod dňa, aj s primerom, takže pre mňa je to skvelá výdrž.  



  


Zhrnutie: 

Klady:
  • krásny výber tieňov
  • balenie
  • tiene nie sú moc prášivé
  • výdrž
Zápory:
  • menšia pigmentácia
  • chýba zrkadielko 

Hodnotenie: 4* z 5*

Aký je váš názor na kópie paletek a iných kozmetických produktov ? 

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :)


Pozn. Ešte stále je na stránke makeuprevolution.cz poštové zadarmo nad 19€ aj na SR :)

Použité produkty :

Makeup Revolution: Paletka 12 očních stínů Iconic 3: 7,51€* (makeuprevolution.cz)


*ceny sú len orientačné 

1 komentár:

  1. Mám Naked 3 i tuhle a rozdill mezi nimi sice vidim, to jo:)) ale na bezne denni liceni mi tahle prijde uplne v pohode:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena