22. 2. 2015

Konečne svetlý make-up aj u nás

Krásny večer :)

Ja ako človek s veľmi svetlou pleťou mám veľký problém si nájsť v drogérií vhodný make-up. Už som rozmýšľala ,že si nejakú svetlú verziu kúpim cez e-bay ,ale nechcem riskovať ,že mi príde niečo úplne iné. Asi už pár mesiacov sa u nás predávala Lasting finish od Rimmelu v odtieni 01 ligt porcelan, čo ma milo potešilo ,keď som ho videla, lebo väčšina odtieňov make-upov začína od odtieňa Ivory a tie sú pre mňa  tmavé.


Tento make-up má asi najpríšernejší obal ,aký môže make-up mať. Vždy keď ho otvorím ,tak už na okraji mám napatlaný make-up. Najlepší obal na make-up je s pumpičkou, pretože vtedy si vezmem toľko make-upu koľko potrebujem, no pri tomto balení ho mám na ruke vždy o niečo viac a zbytočne ho potom vyhadzujem. 


Ako som už spomínala ,odtieň make-upu mám ten najsvetlejší, teda light porcelan. Má skôr ružovkastý podtón, mne viac pasujú make-upy so žltým podtónom, ale dá sa pekne rozotrieť ,takže to nie je moc vidno. 


Aj keď odtieň je konečne ako tak vhodný pre mňa, samotný make-up ma vôbec nenadchol. Mal by to byť 25 hodinový make-up ,ale vydrží ma pleti asi tak pol dňa. Výdrž je priemerná asi ako u väčšiny make-upov. Je potrebné ho aj poriadne zapúdrovať, pretože moja pleť sa po ňom dosť leskne. I keď nie tak ako po hluzovkovom make-upe od Dermacolu, ale matnú pleť nečakajte. 



Krytie je dá sa povedať stredné. Ak sa mi na tvári vyhodí viac vyrážok ,tak už tento make-up to nezvláda zakryť. Problém aj je ,že hodne vysušuje pleť. Osobne mám mastný typ, ale keď
mám na tvári len malinké miesto so suchou časťou ,tak tento make-up ho dokonale zvýrazní.


Zhodnotenie:

Klady:
  • svetlý odtieň
  • SPF 20
  • konzistencia
  • nanášanie
Zápory:
  • zvýrazňuje suché miesta na pleti
  • čakala som vyššie krytie
  • vysušuje pleť
  • balenie

Celkové hodnotenie: 2* z 5*

Aké sú vaše skúsenosti s týmto make-upom ? :)


Použité produkty:

Rimmel: Lasting Finish: 7,99* € (dm)


*ceny sú len orientačné 


           

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena