3. 2. 2015

Matt control od Dermacolu

Krásny deň prajem všetkým :)

Ja som nikdy nepoužívala bázy pod make-up. Myslela som si ,že je to zbytočnosť, ale keď som sa začala o kozmetiku zaujímať viac ,tak mi to už ako zbytočnosť nepríde. Mne asi každý make-up vydrží tých 5 hodín, pretože mám dosť mastnú pleť. Preto som sa rozhodla vyskúšať po prvýkrát bázu od Dermacolu Matt Control.



Táto zmatňujúca báza pod make-up  je na silikónovom základe. Myslím ,že Dermacol robí len silikónové bázy ,ak to tak nie je, opravte ma v komentároch. Je to v podstate hutný biely krém ,ktorý po rozotretí zanechá pleť neuveriteľne jemnú a hladkúMá aj vyhlaďovací efekt, ale ten nie je veľmi veľký, takže na staršiu pleť by som hľadala niečo iné.


Výdrž make-upu predĺži ,ale pleť je matná asi tak hodinku. Potom je rovnaká ako bez použitia bázy, čo ma dosť sklamalo, pretože som si myslela ,že matný efekt vydrží o trošku dlhšie. Tých 18 hodín som samozrejme nečakala.




Bázy treba použiť naozaj malé množstvo ,pretože ak sa jej použije viac, make-up začne vytvárať malinké hrudky a zle sa nanáša. Parfumácia je typická dermacolová, pripomína mi trošku čipkovaný púder tiež od Dermacolu. 


Samozrejme báza je hypoalergénna a bez olejov.  Keby som čakala od bázy len predĺženie výdrže make-upu ,tak táto báza je celkom dobrá, len škoda toho slabučkého zmatňujúceho efektu.



Aká je vaša najobľúbenejšia báza pod make-up ? :)


Použité produkty:

Dermacol: Matt control: 2,45*€ (101 drogéria) - kupovala som ho so 75% zľavou, normálna cena je cca 9,98€


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Aoj Tánička :) ako iste vieš ja len oriflame :D takže aj bázu pod make up mam od nich ... no používam z inych dôvodov- pouzijem menej make upu, make sa nanáša lepšie, pleť vyzerá prirodzenejšie... na reklamné triky "stay matte" neverím, jediné čo zabráni mastneniu je púder, ten skvelo zafixuje aj make up :) pri ňom som ale porušila moje prikázania a kúpila si od Astoru, ten odporúčam je suprový!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena