11. 2. 2015

Môj krásavec

Krásny večer všetkým :)

Konečne som postavila snehuliaka. Viem ,že je na snehuliaka dosť neskoro ,pretože vonka sú už teploty nad nulou a sneh sa pomaly topí. No povedala som si ,že keď minulý rok som nepostavila snehuliačika (pretože bolo asi tak 15 cm snehu) ,tak tento rok  ho musím bezpodmienečne postaviť. Samozrejme som s realizáciou stavby chcela začať skôr ,ale ako vždy mám nato výhovorky: učenie, sypký sneh a znova učenie :D. (Už by som sa mala asi prestať vyhovárať )
Takže tu je môj krásavec :)



No nie je krásny ? :D V mojej hlave bola iná predstava ,ako by mal vyzerať. Tá prestava vyzerala asi takto:


Velikánska spodná guľa, dokonalá hlavička a krásne zasnežená príroda okolo. Kedže je 11.2. a sneh je neuveriteľne ťažký (ani by ste neverili ako) a už asi po metri som nevládala gúľať guľku snehu ďalej ,som pochopila, že snehuliak nebude vyzerať presne podľa mojich predstáv :). Ale tak aspoň môj výtvor je postavený zo srdca :). Chcela som napísať ,že je originálny ,ale to by nebola veľmi pravda :D Rozmýšľala som aj nad tučniakom ,ale nato by som potrebovala nejakú farbu ,aby bolo poznať ,že je to tučniak.


Myslela som si ,že sa aspoň budu podobať nosom, ale ani tú mrkvu som doma nenašla , a tak dostal môj krásavec perašín teda spisovne petržlen.( musela som si to nájsť v slovníku, lebo asi 5 minút som rozmýšľala ako sa perašín povie spisovne :D )


Aj vy ste strávili hodinku dve pri stavaní snehuliakov ? :)


Teším sa na vás pri ďalšom článku :)

1 komentár:

  1. Aoj :) snehuliaka som tiež plánovala postaviť ale volako nevyslo :D A Tanicka je krasny naozaj. Ale si ta viem predstavit ako chodis po dome hudruc kde je ta sprosta mrkva :D :D Tak si mohla ten petrzlen natriet nejakym tym ruzom tvojim :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena