8. 2. 2015

Nedepilujúci depilačný krém

Zdravím všetkých :)

Po dlhej prestávke prichádzam s novým článkom. Prestávka bola spôsobená, tým ,že mi padol windows a samozrejme aj mojou lenivosťou to opraviť. Asi každý, kto aspoň raz preinštaloval windows vie ,ako dlho to trvá všetko znovu nahodiť, všetky potrebné programy a ovládače. Ešte stále sa mi nepodarilo nahodiť wifi, ale aspoňže máme doma aj káblové pripojenie. 

Ale naspäť k článku ,ktorý som mala naplánovaný už minulý týždeň. Nie som veľký fanúšik depilačných krémov. Nie pretože by efekt bol zlý ,ale nechce sa mi čakať potrebný čas. Používam ho iba na oblasť bikín, pretože sa mi nerobia tak často červené bodky. Predtým som používala Veet, no chcelo to konečne zmenu, tak som vzala tento od Balei. Veď na depilačnom kréme sa nedá nič skaziť, aspoň toto som si myslela.



Krém je klasický biely a vo vnútri sa nachádza špachtlička. Produkt obsahuje aj marhuľový a mandľový olej.  Myslím ,že Veet je balený po 75 ml, tento od Balei je 125 ml, čo určite poteší, pretože 75 ml balenie sa mi zdá na depilačný krém málo. Pre tým ,ktorí ho používajú len na oblasť bikín ako ja ,to samozrejme stačí ,ale ak si niekto s depilačným krémom depiluje aj nohy ,tak 75 ml balenie vide na 4-5 použitý podľa môjho odhadu. Možno sú aj väčšie ,neviem, ja sa pri týchto produktoch moc nezastavujem. 


Krém sa má nechať pôsobiť 5-10 minút ,takže nieje to nič hrozné. Problém je ,že keď som ho skúšala ,tak za tých 8-9 min. mi len zaschol na nohách a keď som ho dala konečne dole vodou (inak to nešlo), tak všetky chĺpky mi ostali na to istom mieste, Možno 10-15 chĺpkov oddepilovalo, ale to je asi tak všetko.


Skúšala som dať aj hrubšiu vrstvu, skúšala som ho použiť aj na nohy, keď už na oblasť bikín nefunguje, tak by som ho minula aspoň na tie nohy ,ale tie dopadli rovnako. Krém zaschol a chĺpky sa ani nepohli.


Síce je tento krém asi o polovicu lacnejší ako Veet a aj jeho "vôňa" je prijateľnejšia ,nanešťastie jeho efekt je nulový, takže patrí do kategórie škoda peňazí.  



Teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty:

Balea: Depilačný krém: 2,75€* (dm)

*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Tiež som ju skúšala cca pred rokom, ale nefungoval tak ako Veet.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena