19. 2. 2015

Prírodný šampón na poškodené vlasy

Krásny večer :)

Ja osobne nemám pekné vlasy. Sú riedke, rýchlo sa mi zamastí pokožka hlavy ,ale končeky mám suché a poškodené. Osobne šampónom na poškodené vlasy neverím, pretože šampón skôr len vyčistí pokožku ,ale ten čas ,ktorý strávi vo vlasoch nie je až taký veľký ,aby vlasy dal do poriadku. Pred asi 3 týždňami som dostala na otestovanie šampón od značky Cannaderm ,takže sa vrhnime na recenziu. :)


Ja mám veľmi rada vôňu konope. Samozrejme ,len vo výrobkoch ,pretože ako slušný občan Slovenskej republiky neviem ako vonia sušené konope :). Je to krásna pozbudivá a svieža vôna ,i keď v tomto prípade je prekrytá vôňou levandule. Značka Cannaderm je certifikovaná prírodná kozmetika, takže je bez parabénov, chemických konzervantov, ropných produktov, parfumácie a je hypoalergénna. Takže presne taká, z ktorej by mala byť naša pokožka nadšená :).


Šampón je určený na suché a poškodené vlasy, ale keďže ja mám mastné korienky vlasov, začali sa mi mastiť o trošku viac. Ale nieje to nič hrozné. Ako účinné látky obsahuje konopný extrakt ,grepové semienka, glycerín a levanduľu. 


Musím upozorniť nato, že tento šampón veľmi málinko pení, asi najmenej zo všetkých bio a prírodných šampónov ,ktoré som vyskúšala. Niekedy som si vlasy musela umyť 2x ,lebo som mala pocit ,že šampón maz z vlasov poriadne nezmyl. 

Balenie som neumývala ,lebo som si nebola istá ,či bude vidno na ruke farba šampónu. 

Osobne som si zlepšenie kvality vlasov nevšimla. Vlasy sú trošku lesklejšie ,ale aj trošku viac elektrizujú. Na druhú stranu, oveľa menej vypadávajú. Zvyčajne po mne ostane pol vane vlasov, s týmto šampónom sa to nestáva. Asi o 70% mi vlasy menej vypadávajú, čo som vôbec nečakala, takže ,ak má niekto s vypadavaním vlasov problém, takto tento produkt by mu mohol pomôcť (cannaderm má aj samostatnú radu proti vypadávaniu vlasov).



Prajem krásny zvyšok večera :)



Použité produkty:

Cannaderm: šampon na suché a poškodené vlasy: 8,60€* (www.cannaderm.sk)


*ceny sú len orientačné


článok napísaný pre Blogerky.cz.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena