1. 2. 2015

Punk rock

Krásny večer všetkým :)

Laky od Rimmelu mám rada, hlavne radu Salon PRO. Túto radu som si obľubila aj preto, že vždy ,keď si nejaký lak vyberiem z tejto kolekcie, tak doma má úplne inú farbu ako v drogérii. Práve tento sa v obchode tváril ako čisto tmavosivý ,ale na nechtoch je to taká tmavosivá s kvapkou modrej a fialovej. Aspoň ja si myslím, že sa skladá z týchto farieb (v odhadovaní farieb fakt nie som dobrá :)). Lak je skvelý aj po funkčnej stránke ,pretože krásne drží na nechtoch. Aplikácia je jednoduchá a rýchla  a výdrž je tiež skvelá. V 100% stave dá aj 8 dní s podkladom.


Kedže stále mám nechty len jednofarebné ,tak som ich doplnila nálepkami z dm-ka. Boli drahšie ako z  iných obchodov ,ale držia perfektne. Majú takú gumovitú alebo silikónovú textúru a už len keď som ich prilepila na nechty ,tak som ich už nemohla dať dole. Pre istotu som ich ešte pretrela priesvitným lakom, ale možno by držali aj bez neho.


Za mladých čias som si aj kreslila po nechtoch rôzne obrazce ,ale teraz som už na to moc lenivá a ani už nemám tenké štetčeky ,ktorými by som si niečo mohla kresliť po laku. 



Teším sa na vás pri ďalšom článku :).


Použité produkty :
Rimmel: Salon pro 711 punk rock: 0,43€* (101 drogéria)
S-he: nálepky na nechty 25ks: 1,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena