13. 2. 2015

Valentín bez priateľa ? Žiadny problém :)

Krásny deň prajem všetkým :)

Pomalinky sa k nám približuje dátum 14.2. Niektorí zamilovaní sa už tešia na sobotu,pretože si užijú spoločné romantické chvíle, niektorým tento deň považujú za komerčný (no ktorý sviatok komerčný nie je) a prežijú ho ako každý iný deň. A niektorí sa možno boja ,že ich chytí menšia depka ,pretože nemajú partnera. Ale predsa Valentína si môžu užiť všetci. Dnes vám ukážem ako si ja vychutnávam tento deň :)


Takže všetko ,čo ja potrebujem na tento deň je :
- dobré víno
- sviečky
- bylinky, levanduľová silica a morská soľ do kúpeľa
- skvelá hudba (mne bude celú sobotu večer hrať Marilyn Manson)
- skvelá knihy
- najjemnejšia deka

Ako prvé prichádza kúpeľ. Ja mám najradšej z byliniek levanduľu (čo ste si určite všimli :)), preto mám prichystaný na zajtra levanduľový kúpeľ. Do vane hodím pár kúskov levandule (ja ju balím do vrecúška ,aby som ju nemusela zbierať z vody), dám pár kvapiek levanduľovej silice a trošku levanduľovej morskej vody. Potom už len zapálim pár sviečok a hurá do vane. Pre mňa je to úžasný relax, keď mám vypnuté svetlo v kúpeľni a len pár sviečok mi osvetľuje vaňu.


Po kúpeli ,idem do obývačky, zapálim oheň v krbe , otvorím víno a zapnem tablet s knihou (bola som lenivá si požičať niečo dobré v knižnici, tak musím využiť techniku ). Relaxovať budem pri knihe až do noci a po krásnom oddychovom dni sa môžem pustiť do povinností. Síce po Valentíne je nedeľa ,ale škola proste nepustí :).



Moje valentínske oblečenie.
Približne takto bude vyzerať aj môj zajtrajší večer. Ja mám rada Valentína ,pretože si venujem celý deň pre seba a nad ničím nemusím rozmýšľať. Viem ,že takýto deň by som si mohla spraviť hocikedy, ale keď už je takto pekne v tom kalendári ,tak prečo to nevyužiť. Hádam som vás aspoň trošku inšpirovala ,ako by mohol vyzerať Valentín bez partnera. A tí ,čo si myslia ,že Valentín je iba komerčný sviatok - tento deň sa dá oslavovať aj bez kupovania darčekov, 200-500 kusov ruží a srdiečok, chce to len trošku kreativity :)

Prajem vám krásneho Valentína :)



Použité produkty:

Hanus: Levanduľová silica: 2,35 €* (hanus.sk)
Aroma Dead Sea: Morská soľ do kúpeľa: 10$* (mne ju brat priniesol s Izraela ,ale dá sa kúpiť na www.aroma-deadsea.com )
Tokaj: Sv. Urban: 2,49€* (tesco)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Ja zvyčajne Valentína neoslavujem, ani neviem prečo, vždy som to brala skôr za taký zvláštny sviatok, ktorému sa prikladá podľa mňa priveľký význam. Ja ho budem oslavovať vo vlaku, ale nevadí, aj cestovať niekedy treba.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sice o něm s přítelem víme a mluvíme o něm jako o blbém americkém svátku, ale pro jistotu jsem mu stejně letos koupila ty malé ferrero, abych se vyhnula případnému trapasu. :D Nemám ráda, tu přesládlou atmosféru.. Mnohem lepší je 1.máj! :) Do 2.3. u mě na blogu probíhá give away o chytrý telefon. Budu moc ráda, když se zúčastníš .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si ten den slavím taky většinou sama, případně s dětma. Koupila jsem si dárky :))))) - kosmetiku, jak jinak (kterou bych koupila i bez Valentýna, ale takhle to mám aspoň odůvodněné). Alkohol nepiju, takže vínko si nedám, budu jen odpočívat. Srdíčka tu mám kolem sebe po celý rok. Jen si ten den víc uvědomuju, že nejhezčí v životě je láska, v jakékoliv podobě. (nejsilnější je ta mateřská).
    a jak jinak, než měj se ráda, mám se ráda :)))
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena