27. 3. 2015

16 hodinová výdrž

Krásny večer prajem všetkým čitateľkám :)

Pred dvoma mesiacmi bola súťaž na facebooku o nové 16 hodinové rúže a neviem akým šťastím sa mi podarilo jeden z rúžov vyhrať. Odtieň som si mohla vybrať sama , tak som si zvolila krvavočervenú štvorku. Na tieto rúž som sa tešila odkedy som sa o ňom dozvedela a plánovala som si ho kúpiť ,čo najrýchlejšie ako sa ku nám dostane. Síce je už v predaji na internete asi mesiac ,no v obchodoch som ho ešte stále nevidela. Aj ma to trošku štve ,pretože som zvedavá na všetky odtiene a určite by som si ešte pár z nich kúpila. 


Odtieň 4 ,ktorý mám doma je naozaj úžasný. Ja som zamilovaná do červených rúžov ,ale nájsť v obchode akú tú pravú červenú ako mala Marilyn je dosť ťažké. Bola som veľmi šťastná ,keď som videla túto krásku do Dermacolu prvýkrát doma ,pretože ona má taký odtieň červenej ,aký mám rada. Všetkých odtieňov je spolu 9. Videla som ich len na kartičke ,ktorú som dostala k rúžu a z tej moc toho o odtieňov som sa nedozvedela, pretože určite v skutočnosti budú úplne iné. 


Rúž alebo oficiálne farba na pery sa skladá s dvoch častí. Na jednom konci sa nachádza farba na pery a z druhej strany je lesk. Aj farba aj lesk obsahujú hubičkové aplikátory. Presne také, aké sa nachádzajú v leskoch. Mne osobne sa farba nanáša celkom dobre, len mám problém s aplikátorom vytvoriť ostrú hranu. 



Ako som už spomínala, odtieň je prekrásny a nádherne pigmentovaný. Stačí len menšie množstvo a krásne zafarbí pery. Po aplikácii je potrebné asi minútku počkať, kým farba zaschne. Môj odtieň nezaschne úplne ,trošku lepí a keď si dám lesk ,tak aplikátor sa trošku zafarbí (je to vidno aj na obrázku). Skúšala som s papierovou servítkou ,či sa naozaj rúž neotláča. Málinko sa otláča ,ale bežne pri jedení alebo pití to nevidno. 


Výdrž je okolo tých 14 hodín. Pravdu povediac som nečakala, že toľko vydrží. Mala som ho aj na svadbe aj v škole ,keď sme mali vyučovanie od 8:00 do 18:00 a stačilo mi ho upraviť len raz. Samotná farba dosť vysušuje pery. Na začiatku to nie je cítiť , ale po takých 8-9 hodinách ,som si musela dať aj lesk na pery.


Čítala som veľa článkov o tomto produkte a niektoré boli pre iné proti. Ja na tento rúž nedám dopustiť, pretože rada nosím rúže a tento vydrží skoro všetko.Vydrží od ráno do večera a stačí ho minimálne upravovať ,takže pre mňa je dokonalý. Rada by som si prečítala vaše názory ,ako sa vám tento produkt páči :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
  • pigmentácia
  • balenie
  • aplikátor
Zápory:
  • vysušuje pery

Hodnotenie: 5*z 5*


Teším sa na vás pri ďalšom článku. :)

Použité produkty:

Dermacol: 16 Longasting lip colour odtieň 4 : 8,79€*


*ceny sú len orientačné, ja som produkt vyhrala  

6 komentárov:

  1. Skvělé. Moc pěkně zpracovaná recenze :) jsem ráda, že máš na tento produkt stejný názor. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám odstín 1 a jsem z něho nadšená, ještě jsem zkoušela od kamarádky 2, ale mi ty odstíny do červena nesluší. Každopádně já jsem se "rtěnkou" nadmíru spokojená, výdrž skvělá a ani mě nevysušuje. Takže co víc si přát? :-)

    Maru Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám v pláne si tiež kúpiť odtieň č.1 a potom ešte nejaký tmavý, ale musia prísť k nám do drogérie :)

      Odstrániť
  3. je perfektný, tiež ho mám, mrzí ma, že nie všetky odtiene sú matné..
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to dokonalá barva a naprosto skvělá rtěnka. Já ji miluji a ze všech těchto dermakolích tekutých rtěnek je má nej.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena