11. 3. 2015

Gélové rúže od Avonu

Krásny večer prajem :)

Pred nedávno som sa zapojila do testovania rúžov. Nevedela som sa dočkať ,kedy mi rúže prídu, pretože ja milujem skúšanie rúžov a vždy sa teším nato ,kedy ďalšiu krásku budem môcť vyskúšať. Avon mi na otestovanie poslal 3 rúže v prirodzených farbách. Ja si kupujem skoro vždy výrazné odtiene ,takže je to taká malá zmena pre mňa.  


Krásky mám v odtieňoch Peach petunia, pink blossom a Honey flower. Obaly rúžov sú naozaj krásne a funkčné , len škoda že na nich vidno každý odtlačok prsta. Odkedy ich mám doma ,obal bol čistý len keď som ich prvýkrát vytiahla z krabičky. Skúšala som rúže aj na fotenie vyleštiť ,ale stále  sú zacapkané. 


Benefity týchto rúžov majú byť hlavne v hydratácii, no ja som si nejakú extra hydratáciu nevšimla počas celého týždňa ,čo som ich testovala. Pery nevysušujú ,to je pravda ,ale ak sú pery už rozpraskané ,tieto rúže im určite nepomôžu. 


Konzistencia je gélovitá. Je trošku iná ako u väčšiny hydratačných rúžov. Príjemne kĺže po perách a aj vôňa a chuť rúžov je celkom dobrá. Dosť ma  sklamala  pigmentácia a aj to ,že rúže zvýrazňujú každú šupinku na perách. Je to v podstate rúž ,ktorý je pre dokonalé pery ,čo potrebujú len málinko zvýrazniť farbu. 














Výdrž je malinká. V 100% stave dajú asi len jednu hodinku. Potom je potrebné krásku na perách upraviť do pôvodného stavu. Dá sa aj trošku navrstviť ,ale nejako extra výrazné to nebude. Ak s rúžom pijete len kávu alebo čaj, tak kým nápoj dopijete ,rúž bude preč. To isté platí aj pri jedení.

Zhodnotenie:

Klady:
  • nevysušuje pery
  • SPF 15
  • nerozpíja sa 
Zápory:
  • extra hydratáciu nečakajte
  • malá pigmentácia
  • výdrž
  • zvýrazňuje šupinky na perách 
  • odtiene v katalógu nezodpovedajú skutočnosti

Hodnotenie: 2* z 5*



Vyskúšali ste túto novinku od Avonu ? Ako ste s ňou spokojní ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty :

Avon: Ultra colour indulgence - Peach petunia: 3,90€ * (od avonlady)
Avon: Ultra colour indulgence - Pink blossom: 3,90€* (od avonlady)
Avon: Ultra colour indulgence - Honey flower: 3,90€* (od avonlady)

*ceny sú len orientačné, ja som dostala rúže zadarmo na testovanie.


Článok je napísaný v spolupráci s webom blogerky.cz

2 komentáre:

  1. Mně se moc líbí balení. :) Ale jinak mi také přijde, že výdrž není žádná sláva. :)
    Byla bych ráda, kdybychom se staly vzájemně čtenářkami, pokud máš zájem. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena