21. 3. 2015

Levanduľové quatro

Krásny slnečný deň prajem všetkým :)

Tento článok som mala naplánovaný na stredu ,ale celý týždeň sa nejdem zastaviť. Najprv škola do večera , potom som s mamou hľadala šaty na svadbu, ktorá je dnes ,takže som bola skoro celý deň v meste a včera bol piatok ,takže chápete. V piatok sa plánujú iné veci ako články na blog :D. Ale už dosť k výhovorkám a vrhnime na na túto krásku od Catrice, ktorá ma trošku sklamala. 


Mám pár tieňov od Catrice a som s nimi celkom spokojná ,takže som sa rozhodla kúpiť si aj paletku. Je to praktickejšie ako keď si kupujem tiene po jednom a nemusím veľmi rozmýšľať nad kombináciami farieb ,ktoré použijem na líčenie a to hlavne ráno. Takto vezmem malinkú paletku do ruky a hned viem ako bude líčenie vyzerať. Pôvodne som sa s ňou chcela líčiť na svadbu ,ale kúpila som si iné šaty ako som si predstavovala. Chcela som si kúpiť nejaké čisto čierne, no nakoniec som si kúpila čierne so vzormi. 


Paletka má peknú kombináciu farieb od svetlučko fialovej po tmavú ,ktorá už ani nevyzerá ako fialová .Teraz ma nenapadá ,k čomu by som tú farbu mohla prirovnať. Je to paletka max. na denné líčenie , pretože pigmentácia paletky nie je jej silná stránka. 


Páči sa mi aj balenie. S prednej strany nie je vôbec vidno čiarový kód a iné informácie. Je to pekne a zaujímavo spravené. Balenie je kvalitné ,nejaké to drsnejšie zaobchádzanie by mohla vydržať. Osobne sa mi zle otvára ,pretože má pevné zatváranie ,takže ja si pomáham perom. Nechcem používať nechty ,lebo mi mojom šťastí by som ich dolámala. 


Ako som už spomínala, pigmentácia nie je veľká hitparáda. Pri Catrice som zvyknutá na vyššií štandart ako je to pri tejto paletke. Ako tak dobre je pigmentovaný najtmavší tieň, zvyšok je na tom naozaj zle. Mám pocit ,že keď som ich skúšala na ruku ,tak farbili viac ako na viečku. Hlavne tieň v ľavo hore je na tom najhoršie. Skúšala som ho aj trošku zoškrabať ,ale moc mu to nepomohlo. Inak sú tiene jemne namleté a trošku prášia ,ale nič hrozné.


Skúšala som ich párkrát, vždy s primerom, a skvele držali. Nezlievali sa a ani počas dňa nevybledli. Dokonca som si nimi aj zaspala a ráno boli na oku ešte stále a vôbec za nezliali do vrások (používam primer od Avonu).


Zhodnotenie:

Klady:
  • balenie
  • farebná kombinácia
  • výdrž
Zápory:
  • pigmentácia
Hodnotenie: 3* z 5* 


Nakoniec ešte fotka mojich šiat, ktoré som zohnala , čo u nás je dosť veľký problém. Dokonca som si zohnala aj topánky ,čo ma prekvapilo, pretože s 35-tkami je vždy problém :).


Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a teším sa na vás pri ďalšom článku :)


Použité produkty:

Catrice: Absolute Eye Colour 120 Pretty Little Lilacs: 2,29€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

2 komentáre:

  1. Teda! Ty šaty jsou super :-) A ty stíny vypadají taky moc hezky, uričitě se po nich podívám :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena