7. 3. 2015

Metalické tiene

Krásny deň prajem všetkým :)

Pravdepodobne tieto metalické tiene od Catrice poznáte a asi ich aj máte doma. Ja som si ich kúpila len pred nedávno aj to vo výpredaji. Monotiene ma až tak nelákajú, radšej si vždy našetrím na paletku tieňov. Je to výhodnejšie a mám tiene po kope, len výnimočne kupujem tiene po samom. No teraz som sa nechala zlákať ,tak som bola zvedavá ,ale tiene budú. 



Ako prvým začnem obalom. Na rozdiel od mnohých tieňov z drogérií ,tieto tiene majú naozaj kvalitný obal. Nie je to len tenký plast ,aký má napr. Essence, Miss Sporty atď. Bez problémov si môžem vziať tiene do kabelky a nemusím sa báť ,že by sa mi rozbili. Balenie má aj dobré uzatváranie, takže aj kedy sa tieň náhodou rozbil, obsah produktu ostane uzatvorený v balení. 


Mám dva odtiene: 060 Petrol Pan a 050 We're The Inner Purple a sú prekrásne. Presne také ,aké sú v balení ,také sú aj na viečku. Na ich najčastejšie používam na spodnú linku ,aby som zvýraznila líčenie alebo ho urobila trošku netradičné. Vtedy im ešte trošku pomôžem aj bielou ceruzkou ,aby boli dokonalé. 


Výdrž bez primeru je veľmi krátka. Raz som si zabudla dať primer na oči a tieto tiene vydržali cca hodinku. S primerom je to už lepšie. Dajú aj pol dňa (závisí od kvality primeru). 


Pigmentácia je krásna. Stačí sa len šuchnúť prstom o tiene a krásne farbia. Mne osobne sa najlepšie nanášajú prstami. Keď ich nanášam štetcom, neprichytia sa tak dobre na viečko a ich intenzita je menšia. Konzistencia je maslovitá ,skoro vôbec neprášia. Najprv som sa bála ,či vrchná strana nie je len nastriekaná ,ako to zvykne byť pri produktoch od Essence ,ale tiene ostali metalické aj po viacerých použitiach.


Zhodnotenie:

Klady:
  • obal 
  • pigmentácia
  • odtiene
  • maslovitá konzistencia
Zápory:
  • nízka výdrž bez podkladu 

Hodnotenie: 4* z 5*

Aké sú vaše skúsenosti s metalickými tieňmi od Catrice ?

Teším sa na vás pri ďalšom článku :) 



Použité produkty:

Catrice: Liquid metal eyeshadow 050 We're The Inner Purple: 2,00€* (dm) 
Catrice: Liquid metal eyeshadow 060 Petrol Pan : 2,00€* (dm)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Joo tyhle Catrice stíny jsou super!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstíny vypadají super! :) )

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena