25. 3. 2015

Riasenka s argánovým olejom

Krásny deň prajem všetkým čitateľom :)

Na túto riasenku som sa tešila odkedy som ju prvýkrát videla v youtube recenziách. Ani neviem, prečo ma tak oslovila. Možno to bude tým argánovým olejom ,ale vyzerala ako špirála vhodná pre mňa. Mám teraz nejaké divné obdobie, pretože vždy ,čo som si kúpila nejakú riasenku ,tak nebola moc dobrá. Ja mám najradšej riasenky od Maybelline a Max Factor, no aj Rimmel vie spraviť kvalitnú riasenku. Nanešťastie táto to nie je.  



Začala by som asi kladmi. Riasenka má naozaj super aplikátor. Ja som fanúšikom veľkých kefiek. Radšej mám s klasickými štetinkami ,ale aj silikónové mi dokážu spraviť krásne riasy. Kefka zachytí každú riasu a pekne rovnomerne ju obalí. Štetinky sú skoro po celej šírke kefky rovnaké, len smerom k špičke sú kratšie. Chýbajú mi štetinky úplne na konci riasenky, pretože bez nich sa mi horšie maľujú mihalnice v kútiku oka. Aplikátor je aj primerane ohybný. Ani moc ani veľa ,tak akurát ,aby sa s riasenkou ,čo najlepšie pracovalo. 


Riasenka pekne prečeše mihalnice a nanesie farbu bez žmoliek a hrudiek. Ani nevytvára veľkú krustu na mihalniciach. Aj po nanesení 2 vrstiev sú mihalnice jemné ,mäkké a ohybné.
Zatiaľ to síce vyzerá ako úžasná riasneka, no je tam ale. A nie je len jedno. Mne osobne nerobí pekné mihalnice. Možno niekto ,kto má od prírody dlhé riasy túto špirálu ocení. Moje mihalnice vôbec nepredĺži a len málinko ich zafarbí. Na internete pri hľadaní zloženia (nenašla som ho nikde) som si všimla ,že existuje aj jej extrémne čierna sestra. A dokonca sa dá kúpiť aj u nás ,nie len v zahraničí.


Ja túto riasneku používam len na prečesanie mihalníc, ak to preženiem s nejakou inou riasenkou. A ešte ju používam kvôli argánovému oleju. Verím ,že je tak nejaké to percento a už keď nerobí pekné mihalnice ,mohla by ich aspoň vyživiť :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • argánový olej 
  • aplikátor
  • množstvo (11ml)
  • neopadáva a nedrolí sa
Zápory:
  • nepredĺži mihalnice
  • slabo ich zafarbí

Hodnotenie: 2* z 5*


Aké sú vaše skúsenosti s touto riasenkou ? Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Rimmel: Wonderfull mascara with argan oil: 7,99€* (dm)


*ceny sú len orientačné

2 komentáre:

  1. Tu vůbec neznám, budu na ni muset mrknout :-).
    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena