1. 3. 2015

Žiarivá kráska

Krásny večer prajem všetkým :)

Ako som už spomínala v mnohých článkoch, som maniak do rúžov. Mám ich nesmierne rada, pretože rúže vedia krásne podčiarknuť ženskú krásu. Jediná ich nevýhoda je ,že sa otláčajú pri jedení a treba ich potom upravovať. Odkedy som videla novinku od Dermacolu 16H Lip Colour, som ho chcela vyskúšať, ale u nás v drogériách ho stále nemajú. Tak som si objednala od Makeup Revolution podobný tekutý rúž ,ktorý by mal čo-to vydržať.

V podstate tento produkt je zmatňujúci lesk na pery, ale má tak prekrásnu pigmentáciu, že by som skôr tento lesk zaradila do kategórie tekutých rúžov. Ked mi prišiel domov, bola som prekvapená odtieňom ,pretože mal byť iný. Menej žiarivý a nie až tak ružový. Ale vôbec mi to nevadí. Odtieň I fall in love je prekrásny. Je to žiarivá alebo neonová ružová. 


Balenie je rovnaké ako u klasického lesku na pery. Má aj penový aplikátor, s ktorým sa lesk/rúž dobre nanáša, len to chvíľočku trvá. Trošku na perách fľakatí, ale schne pomalšie ,takže máte dostatok času sa s rúžom vyhrať tak, aby bol výsledok perfektný a bez fľakov. Po nanesený začne trošku sťahovať pery, to robí väčšina matných produktov. Asi po minúte začne rúž lepiť, takže odporúčam mať vtedy pootvorené ústa ,lebo sa môže stať ,že sa rúž ako keby odlepil z pier a ostane po ňom nenamalovana plocha. Do 3-4 minút by mal byť úplne zaschnutý. Viem ,že je to dlhšia doba ,ale oplatí sa počkať.


Výdrž je naozaj skvelá. Vydrží pitie ,jedenie ,jediné ,čo som s nim neskúšala je milovanie, to neviem ,či zvládne :), ale taký bežný deň dá na 100%. V najlepšom stave dá okolo tých 8-9 hodín. Nevýhoda je ,že sa horšie nanáša po druhýkrát na pery bez odlíčenia. Ide to horšie ,ale zasa to nie je nemožné. 


Večerné odlíčenie trvá trošku dlhšie. Mne to najlepšie ide odličovacím mliekom. Dám si troška odličovacieho mlieka na tampónik, chvíľku podržím na perách, nech sa časť produktu vsiakne do pier a potom len zotriem väčšinu rúžu. Toto zopakujem ešte raz a rúž je preč :)






Rúž vysušuje naozaj veľmi málo, čakala som ,že bude viac ,kedže je to matný produkt. Niektoré moje rúže ,čo mám doma vysušujú pery mnoho viac a to nie sú ani matné (napr. rúže od Alverde). Rada by som tento lesk/rúž porovnala s tými od Dermacolu. Viem ,že na nete sa už dajú zohnať ,ale nechce sa mi zbytočne platiť poštovné ,takže si radšej počkám, kým prídu aj do obchodov.

Zhrnutie:

Klady:
  • pigmentácia
  • odtiene
  • výdrž
  • balenie
Zápory:
  • málinko vysušuje
  • dlhšie zasychá 

Hodnotenie: 4* z 5*



Aké sú vaše skúsenosti s dlhotrvajúcimi produktami na pery ? :)


Použité produkty:

Makeup Revolution: Zamatový matujíci lesk na pery : I fall in love: 5,62€* (makeuprevolution.cz)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena