8. 3. 2015

Zmatňujúca báza po 2.krát

Krásny sviatočný deň prajem :)

Na začiatku chcem popriať všetko najlepšie všetkým ženám, kedže dnes máme sviatok. Dúfam ,že si na vás spomenulo pár chlapov a popriali vám tiež všetko najlepšie ,poprípade prihodili k prianiu aj nejaký kvietok alebo čokoládu :). Tak blahoželania máme za sebou a môžeme sa vrhnúť na recenziu. Dnes je venovaná druhej zmatňujúcej báze (prvá bola od Dermacolu, článok si môžete prečítať tu ).


Moja pleť potrebuje zmatenie a jediné, čo sa mi zatiaľ osvedčilo bol púder. Všetky iné pokusy zlyhali. Na zmatňujúce bázy som zatiaľ veľké chváli nepočula, ale aj tak som sa rozhodla vyskúšať ďalšiu.  Čo ak by nejaká bola fakt dobrá a pomohla by mi :).



Konkrétne táto báza hrdo nesie na sebe napísané, že sa môže použiť aj bez make-upu , no nemám pocit ,že by bola iná ako ostatné bázy, ktoré toto na obale nemajú uvedené. Je to rovnako silikónová báza ako každá iná, takže na každodenné používanie by som ju nedoporučovala ,aj keď by nemala upchávať póry. Ja si myslím ,že ak báza obsahuje silikón ,tak vždy upchávať póry bude. Predsa keď sa silikónom potiahne celá pleť ,tak už nebude pleť tak "dýchať " ako pred tým a nejaký ten pórik sa upchá. 


Báza sa dobre nanáša na pleť a pripraví pôdu pre make-up. Na začiatku trošku lepí ,tak s make-upom je potrebné počkať. Pleť je po nanesení bázy jemnejšia a make-up jemne kĺže po pleti. Samozrejme treba dať rozumné množstvo produktu ,inak bude robiť žmolky.


Výdrž by mala byť 12 hodinová. Taká ani z ďaleka nie je, ale je schopná dať také 2-3 hodiny. Treba dodať ,že tých 12 hodín som našla na stránke Rimmelu, pretože na balení je uvedené len 8 hodín, tak si môžete vybrať, čomu budete veriť :D, ale tých 8 hodín je reálnejších, i keď si myslím, že to nikomu toľko nevydrží. Ako som spomínala ,mne vydrží matná pleť s bázou cca tie 2 hodiny ,ale tak keď už nemám poldenné zmatnenie ,tak aspoň miniem menej make-upu :).
  


Konzistencia je klasická biela a potom sa rozotrie dostratena ,takže ju na pleti nie je vidno. Chcela som aj uviesť zloženie ,ale na balení je iné ako na oficiálnych stránkach ,tak dúfam ,že to zloženie bude na fotke dobre viditeľné, ak by niekoho zaujímalo. 

Zhodnotenie

Klady:

  • balenie
  • dobre sa nanáša na pleť
  • nerobí žmolky po nanesení make-upu
Zápory:
  • krátke zmatnenie (2-3 hod.)
  • nepredĺži živostnosť make-upu

Hodnotenie: 2* z 5*


Ako ste prežili dnešný sviatočný deň ? Spomenul si niekto z vášho okolia na náš sviatok ? 
Teším sa na vás pri ďalšom článku :)



Použité produkty:

Rimmel: Stay Matte Primer: 5,99€* ( ja som ho mala k časopisu Elle)


*ceny sú len orientačné 

3 komentáre:

  1. Túto bázu som mala ako svoju prvú a asi aj jedinú, pretože make-up presne ako píšeš nevydržal vďaka báze dlhšie, mne sa práveže stala s ním opačná vec, že mi rýchlejšie zliezol ako bez bázy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkty od Rimmelu mám moc ráda , tenhle jsem ještě nezkoušela a jak tak koukám ani nezkusím :D
    Jinak moc pěkný blog , stala jsem se pravidelným čtenářem :)
    Byla bych ráda , kdybys se i ty podívala ke mně :)

    http://everydayhappinessbykamila.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena