11. 4. 2015

Kvetinová voda

Krásny neskorý večer :)

Keď som sa začala zaujímať o prírodnú kozmetiku, tak značka Saloos mi poskytla prvé skúsenosti s biokozmetikou. Asi najradšej mám od nich hydrofilné odličovacie oleje, ktoré sa stali pravdepodobne trvalou súčasťou môjho života :) Už mám doma asi 4. balenie a stále som nenašla nič lepšie ,čo by ho nahradilo. Po skvelej skúsenosti s olejmi som si kúpila aj kvetinovú pleťovú vodu, ktorá by s hydrofilným olejom mala tvoriť kombo pre krásnu pleť. 


Nie som veľký fanúšik ružovej vône, no táto voda vonia veľmi pekne. Keď si k nej privoniam ,mám pocit akoby som ovoniavala ruže. Žiadna umelá vôňa ,len čistá príroda. Balenie je sklenené. Ja mám to najmenšie balenie (50ml), ale myslím ,že väčšie balenia sú už plastové. Aj keď sklenené balenie je menej praktické ako plastové ,mne sa páči oveľa viac. Sklenené obal pridáva na hodnote výrobku a myslím ,že je aj stabilnejší ako plastová náhrada. 


Voda má rôzne využitia. Čistí a osviežuje pleť, dá sa použiť pri rozčesávaní vlasov, ukludňuje pokožku po holení a jej vôňa je účinná aj pri depresiách. Balenie (len 50 ml) má aj rozprašovať, takže sa ľahko aplikuje kamkoľvek.


Čo sa týka mojej skúsenosti ,tak mám pocit ,že je to zbytočnosť. Vyskúšala som ju na všetko, na pleť ,na vlasy aj po holení ,ale žiaden výsledok som si nevšimla. Jediné ,čo je na nej skvelé ,je osvieženie. To zvláda na 100%. Keď pôjdem na dovolenku cez leto ,tak isto bude robiť môjho spoločníka na cestách a na milión percent ho využijem minimálne na to osvieženie a kvôli príjemnej vôni. 


Zhodnotenie:

Klady:
  • univerzálne použitie
  • obal
  • príjemná vôňa
  • osvieženie 
Zápory:

  • nevšimla som si žiadny pozitívny účinok na pleti 
Hodnotenie: 2* z 5*

Vyskúšali sme už nejaké výrobky od Saloosu ? Teším sa na vás pri ďalšom článku. Dobrú noc :)


Použité produkty:
Saloos: Kvetinová pleťová voda - ruža: 4,55€ * (bionatural.sk)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena