2. 4. 2015

Spotrebované produkty 3

Krásny zasnežený deň prajem čitateľkám :)

O spotrebovaných produktoch som dávno nepísala. Všetky obaly si poctivo odkladám ,len k článku sa nemôžem dokopať. Pomaly už obaly z produktov nemám kde dávať, tak som si povedala ,že už je konečne, ale naozaj konečne čas na tento článok. Najprv som chcela urobiť jeden článok ,no je toho veľa ,takže som sa rozhodla produkty rozdeliť do viacerých článok. 





Alverde - Sprchovací gél Landpartie: hodnotenie 4* z 5*

Výrobky od Alverde u mňa nemôžu chýbať. Mám rada ich sprchové gély ,pretože voňajú krásne prírodne , nie umelo. Tento mal voňať po levandule a ovocí. Bola to taká dosť zvláštna vôňa. Levanduľu je tam trošku cítiť, ale nie je to typická levanduľová vôňa. Gél krásne penil a jemne umýval pokožku, takže ja som bola s nim spokojná :).

Alverde - Nutri-care šampón mandľa a argánový olej: hodnotenie 4* z 5*

Šampón som si kúpila kvôli tomu, že mal posilniť vlasy. Posilnenie vlasoch som si nevšimla. Myslím ,že boli rovnaké od začiatku do konca používania. Vlasy boli po umytí jemné, ľahko sa česali a pokožka hlavy bola pekne hydratovaná, dokonca ma zbavil aj lupín.



Colgate - plus sugar acid neutraliser: hodnotenie 2* z 5*

Klasická zubná pasta. Mala som s ňou jeden problém a to ten, že sa v ústach nespenila celá. Vždy kúsok pasty ostal a väčšinou pristal na mojom oblečení ,dokonca aj vtedy ,keď som sa náhlila na skúšku :D. Trvalo hodnú chvíľu, kým som si na to zvykla, ale radšej ju už nechcem vidieť.

Alverde - Zubná pasta 5v1: hodnotenie 3* z 5*

Moja prvá prírodná pasta na zuby. Vyskúšala som ju len zo zvedavosti. Pení o trošku menej ako klasické pasty, čo je podľa mňa lepšie. Nemám rada ,keď mám plnú pusu peny. Nevýhoda pasty bola v tom, že po umytí som nemala taký svieži pocit v puse ,ako mám po klasickej paste. Niekedy som si zuby umyla radšej dvakrát, ale aj tak som nedosiahla toho úžasného sviežeho pocitu.

  
Riasenky od Essence a Maybelline som už spomínala v minulých spotrebovaných produktoch. Zabudla som ich vyhodiť a iba teraz som si spomenula ,že som o nich už písala.

Gabriella Salvete - Passione volume mascara: hodnotenie 0* z 5*

Táto špirála bola fakt hrozná. Až moc suchá ,opadávala počas dňa a mihalnice len namaľovala ,no skôr zlepila a to bolo všetko. Už po 2-3 hodinách som mala napadané kúsky špirály pod očami. Asi najhoršia riasenka ,akú som mala.


Babylove - Detské vlhčené obrúsky 80 ks: hodnotenie 5* z 5*

Bez týchto obrúskov nejdem ani na krok. Vždy si ich kupujem ,keď idem do Dm-ka.  Ja ich používam aj na intímnu hygienu. Sú oveľa lacnejšie ako intímne obrúsky a splnia ten istý účel rovnako dobre. Konkrétne tieto sú jemné a dobre napustené. Mala som aj senzitív ,lenže tie sú o trošku suchšie.

Tak, to by bolo všetko k dnešným spotrebovaným produktom. Ceny si už naozaj nepamätám ,takže ich na konci nebudem uvádzať, ale všetky spomínané produkty patria do kategórie lacnejších produktov. Dúfam ,že sa vám článok páčil a budem rada ,keď sa stretneme pri ďalšom :)


Pozn.: Ak by ste chceli zadarmo, no za registráciu, získať cestovné balenie červenej senzibio micerálky (100ml), stačí keď sa registrujete tu.  (platí len pre Slovensko) a ak by ste chceli testovať produkt na vlasy (šampón a kondicionér) ,tak ich získate tu pre Slovensko a tu pre Česko :)

4 komentáre:

  1. Super príspevok :)
    Dúfam že si pozriete aj môj blog a zanecháte koment Díík tu je
    darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ja ich mám veľmi rada, dúfam ,že ťa nesklamú :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena