12. 4. 2015

Štetce z E-bayu

Krásny večer prajem :)

Ja veľké skúsenosti s e-bayom nemám. Objednala som si odtiaľ len pár vecí. Zatiaľ. Mám v pláne si kúpiť aj bižutériu a iné veci, ale nemôžem sa nejako k tomu dokopať. Je tam až mnoho vecí a nemám veľkú chuť sa "prehrebať" produktami ,aby som našla pár vyvolených.  


Na skúšku som si odtiaľ objednala pár štetcov. Nekupovala som nič drahé ,aby mi nebolo ľúto ,ak to budem musieť vyhodiť. Z e-bayu mám tieto dva štetce ,ktorým je venovaný tento článok a potom ešte sadu štetcov od značky Jessup, ktorým sa budem venovať inokedy. 

Prvý som si vybrala štetec na rozmazávanie tieňov tzv. blending brush, pretože tých nikdy nie je dosť a je problém ich zohnať. Z tohoto moc nadšená nie som. Je riedky, roztrapkaný a pri nanášaní tieňov pichá, čo je dosť nepríjemné. Je to akurát vhodný kandidát na vyhodenie. Ako popravde ,tiene s nim rozmažete, takže až taký nepoužiteľný nie je a v prípade veľkej núdze sa dá použiť, ale radšej investujem peniaze do kvalitnejšieho štetca.





Druhý štetec je kabuki. Kupovala som si ho kvôli tomu ,že nemám žiadny cestovný štetec na púder. Tento by som mohla odporučiť. Je jemný, nepichá a dobre sa s nim nanáša púder. Používam ho už asi tri mesiace a zatiaľ nepustil ani jeden chlp. Ak potrebujete nejaký štetec na púder a nemáte dosť peňazí na značkový ,tak tento by sa vám mohol páčiť.




Hodnotenie:

Blending brush: 1* z 5*
Kabuki štetec: 3* z 5*

Aké máte skúsenosti s nakupovaní na e-bayu ? Boli ste spokojní s výrobkami ,ktoré vám prišli ?
Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :).


Ps: Ešte stále sa môžete zapojiť do testovania záhadnej krabičky: Slovenky tu a Česky tu :)




Použité produkty:

Blending brush : 0,99£ *(link)
Kabuki štetec: 1,51£ *(link)


*ceny sú len orientačné

1 komentár:

  1. Ahoj, děkuju za tvojí skvělou recenzi! Každý den přemýšlím, zda koupit štětec na eBay nebo ne. Většina holek se buď trefí nebo ne :) Budu moc ráda, když se mrkneš na můj blog a pokud tě zaujme, tak se můžeš případně stát čtenářkou. Po dosažení čísla 110 pravidelných čtenářů chystám velkou giveaway, tak ať ti neuteče :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena