28. 5. 2015

Pepermintové nechty

Krásny deň prajem všetkým :)

Po "kratšej" pauze sa opäť stretávame pri ďalšom článku :). Dúfam ,že som vám veľmi chýbala :D. Pred nedávnom som si kúpila ďalší lak do zbierky. Neviem prečo ,ale nechala som sa zlákať na zelenú farbu. Ja ju moc nemám rada,ale tak chcela som si rozšíriť obzory. 


 Tento lak určite už z môjho blogu poznáte. Ja ich mám veľmi rada, pretože dlho držia na nechtoch, Na balení je napísané ,že vydrží 10 dní. Ja som ho mala na nechtoch naposledy 2 týždne, ale mne obecne laky vydržia dlho. Konkrétne tento odtieň je 500 pepermint. Je to svetlúčko zelený odtieň s kvapkou modrej. Tú modrú trošku vidno na stenách balenia ,ale keď som si lakovala nechty ,tak lak má jednotnú farbu. 






Aké sú vaše skúsenosti s lakmi Salon Pro ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).



Použité produkty:

Rimmel: Salon PRO - 500 pepermint: 3,50€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné

4 komentáre:

  1. Ja mám tieto laky veľmi rada, sú to podľa mňa najlepšie laky na svete, ich výdrž sa s bežnými lakmi nedá porovnať a schnú strašne rýchlo, konečne niekto pochopil, že my ženy nemáme na lakovanie a hlavne schnutie laku celý deň. No a samozrejme aplikačný štetček je dostatočne široký, takže sa s lakmi pracuje jedna radosť. A ešte musím dodať, že značka vymýšľa fakt zaujímavé, netradičné odtiene lakov, čo veľmi chválim, pretože každá značka má také bežné, základné farby, pri tejto to nehrozí a to sa mi veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne súhlasím ,pre mňa sú to najlepšie laky ,aké som kedy mala :)

      Odstrániť
  2. Mě se taková barvička moc líbí. Mám modrý odstín salon pro a jsem taky spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celkově krásný odstín :) mám jeden od této značky, ale nemám s ním moc dobré zkušenosti.

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena