20. 6. 2015

Kaviárový make-up

Krásny večer :)

Už dlho som si chcela kúpiť tento make-up od Dermacolu, ale vždy mi cestu skrížil iný produkt ,ktorému som podľahla. No prišli narodeniny a konečne sme sa dostali k sebe :). Trošku som sa bála, že ma sklame ,lebo nejako v poslednej dobe skoro všetko ,načo som sa tešila a s veľkou radosťou som si kúpila, ma sklamalo. Ale som rada, že tento make-up je taký skvelý ako som si myslela.


Prvá vec ,ktorá je úžasná na tomto je ,že mi sedí odtieň :D :D Jéééj 3x hurá pre Dermacol. Mám od Dermacolu ešte jeden make-up (lanýžový), ale ten je na mňa príliš ružový. On v podstate v balení nie je taký ružový ,ale na mojej pleti jeho podtón je znásobený. Tento kaviárový make-up mi sedí skoro perfektne. Trošíčku by som zniesla ešte svetlejší, ale pri výbere ,ktorý máme my bledulky v drogérii, tak sa nemôžem stažovať. 



Balenie je pekné a úplne iné ako má väčšina make-upov. V spodnej časti je make-up a vo vrchnej časti je korektor so zrkadielkom. Zrkadielko je strašne malé, skôr núdzové.  Keď si chcete zakryť nejaký pupáčik ,tak pomôže ,ale ak by som si chcela naniesť make-up ,takto by som mala asi fľaky po tvári :).



Make-up nemá klasickú pumpičku ,ale naberá sa špachtličkou. Niekomu sa balenie páči ,niekomu nie. Mne sa takýto spôsob naberania make-upu páči. Je mi jasné ,že sa nedostanem k všetkému produktu ,ale ani pri pumpičkových baleniach neminiem všetko a proste niečo ostane na spodku a po bokoch balenia. 


Konzistencia je hustejšia, no dobre sa rozotiera. S make-upov treba trošku rýchlejšie pracovať. Skúšala som nanášať make-up štetcom, hubkou aj prstami a asi najlepší výsledok podala hubka. Trošku mi vadí parfumácia. Make-up "vonia" dosť alkoholovo. Na tvári parfumácia vyprchá po pár sekundách, nie je sa čoho báť :).



Krytie make-upu je stredné, možno stredne vyššie. Korektor má asi stredné krytie, nie je to niečo, čo zakryje každé akné. Pleť je po nanesení pekne vyhladená, jemná, zjednotená a vôbec nie je vidno ,.že na pleti nejaký make-up je. Mám mastný typ, takže musím poriadne make-up zapúdrovať, pretože sa dosť lesknem. Skúšala som ho aj počas týchto letných horúcejších dní a obstál veľmi dobre. Aj keď som sa potila ,tak make-up sa nezlieval. Mám pocit ,že keď budú 30°C teploty, tak asi už sa zlievať bude, ale 25°C dal v pohode :).

Zhodnotenie:

Klady: 
  • svetlý odtieň
  • balenie
  • krytie
  • súčasťou balenia je aj korektor a zrkadielko 
  • výsledný efekt
  • hypoalergenný 
  • výdrž (dal 12 hodín)
Zápory:
  • dostupnosť iba v 4 odtieňoch
  • chýba SPF
  • parfumácia
Hodnotenie: 4* z 5*


Vyskúšali ste nejaký make-up od Dermacolu ? Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem vám krásny zvyšok večer ,teda už noci :).



Použité produkty:

Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector: 12,99€* (teta drogéria)


*ceny sú len orientačné 

6 komentárov:

  1. Od Dermacolu som skúšala až 3 make-upy a najlepší sa mi zdá 24h Control make-up, vydrží na pleti celý deň, je dostatočne svetlý, ma ružové podtóny, ktoré ja potrebujem, žlté mi nevyhovujú som po nich oranžová. Tento make-up na pleti navyše vôbec neoxiduje a má vysoké krytie. Potom som skúšala Imperial, ale pre mastnú pleť nič moc, pretože sám o sebe je dosť mastný a mne sa po ňom narobili vyrážky. A make-up Cover, ten pozná asi každý, ten je skvelý ako korektor, ako make-up je strašne maskoidný, kryje vštetko na 100%, ale na mastnej pleti sa strašne usádza, nevsiakne do pleti a vysušoval ma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cover som si aj ja konečne kúpila a je skvelý, ja ho pridávam do iných make-upov ,keď chcem aby boli viac krycie a svetlejšie :)

      Odstrániť
  2. Tento makeup jsem vzdy chtela vyzkouset. Ale bohuzel ted nemam jak, jelikoz ziji v anglii.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa ti niekedy bude dať, tak už určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  3. Okolo tohoto makeupu už nějakou dobu chodím a pořád se nemůžu rozhodnout. Docela mě odrazuje ta špachtlička.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne naopak to balenie vyhovuje :) zatiaľ žiadne problémy ,no uvidím, aké to bude ,keď budem na dne ,ale ja ten make-up odtiaľ nejako dostanem :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena