11. 6. 2015

Letná neónka

Krásny deň prajem všetkým :)

Nikdy som nebola fanúšik svetlých a žiarivých odtieňov. Moja zbierka kozmetiky a lakov z veľkej časti obsahovala samé tmavé odtiene. Ale tento rok nejako prichádzam na chuť aj iným farbám ako sú odtiene čiernej a tmavomodrej. Moja prvá dá sa nazvať ,že neónka je táto od Astoru. Dermacol má ešte viac žiarivejšie laky, ale mne osobne vadí  malé balenie a malinký štetček.


Už mám jeden lak od Astoru z tejto rady a som s nimi spokojná. Mal by vydržať 8 dní v 100%. Mne vydrží na nechtoch viac ako týždeň. Dávam pod farebný lak ešte spevňujúci, takže aj to môže trošku predĺžiť výdrž laku. Lak by mal obsahovať aj nejaké minerály a bio-ceramic, čo by mohlo nechty potešiť. Bez podkladu som tento lak neskúšala ,tak neviem, či pomáha nejako vyživiť nechty. No ale vždy poteší, keď je uvedené na obale laku, že obsahuje nejaké minerály (vôbec neviem aké, nenašla som ani zloženie a ani na oficiálnej stránke to nebolo, takže musíme veriť ,že nejaké tam sú :D ).


V prvej vrstve trošku fľakatí ,preto som dala dve ,aby bolo krytie dokonalé. Prvá vrstva uschne do tých 45 sekúnd, druhej je potrebné dať aspoň tých 5-7 minút, ale do 10 minút som mala nechty hotové :). Štetček je plochý, ako už býva zvykom u väčšiny lakov. 





Zhodnotenie:

Klady:

  • výdrž
  • štetček
  • obsahuje minerály a bio-ceramic
  • rýchlo schne 
Zápory:
  • trošku horšie krytie
Hodnotenie: 4* z 5*

Aké sú vaše obľúbené laky na leto ? :) Stretneme sa pri ďalšom článku.  Ahoj :)


Použité produkty:

Astor: Quick´n go! č. 323: 3,40€* (101 drogéria)



*ceny sú len orientačné 

4 komentáre:

  1. Niečo také ako korálová modrá existuje? :D ak nie tak potom tyrkysová je asi lepší výraz :) aaa ešte pastelová ružová :) ... samozrejme za predpokladu ze vydrzim cakat kym mi vyschne lak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja si vždy lakujem nechty pri filmy, potom to nie je také hrozné to čakanie :D

      Odstrániť
    2. Naposledy som kukala Pár nenormálních aktivit 2 (aj na YT to je),ako neviem, či sa ti to bude páčiť, ale podľa mňa je to super :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena