10. 6. 2015

Nude paletka od Maybelline

Krásny večer :)

Asi málo kto z nás čakal, že sa niekedy dostane do našich drogérií kvalitná paletka tieňov. A neuveriteľné sa stalo skutočnosťou. Maybelline s niečím takým prišlo a dokonca s tým prišlo aj na SR. V zahraničí je aj verzia the smokys, no k nám sa dostala len verzia the nudes, tak sa budeme musieť asi uskromniť. Najprv som rozmýšľala ,či si paletku mám kúpiť ,pretože doma mám dve nude paletky a ja mám radšej výraznejšie líčenie, ale keď už niečo takéto prišlo k nám do drogérií ,tak som ju musela vyskúšať. 



Paletka má naozaj kvalitný a tenký obal, takže je celkom vhodná aj na cestovanie. Myslím, že menší pád by mala vydržať. Veľmi sa mi páči na tomto obale, že na zadnej strane sú návrhy na kombinácie tieňov. Tento nápad by som privítala aj na iných väčších paletkách, pretože sú dni ,kedy sa mi fakt nechce vymýšľať ako mám tiene skombinovať a pri tejto paletke sa len kuknem dozadu a hneď mám "vymyslené" líčenie. 


V paletke nájdeme 5 matných tieňov a zvyšok sú tiene so shimmerom (celkovo je tieňov 12). Ako býva zvykom matné tiene sú prášivejšie a menej pigmentované. Trošku sa aj horšie tieňujú. Keďže matné tiene sú prášivejšie ,je potrebné oklepať štetec ,lebo inak fľakatejú. Ale ak sa to stane ,tak sa to dá roztieňovať ,len je to práca navyše. 



Pigmentácia je celkom dobrá. Samozrejme nieje to Sleek alebo niečo podobné, ale určite pigmentácia nikoho neurazí. Ako vždy pri lacnejších paletkách ,svetlejší tiene sú slabšie pigmentované ako tmavé. Ako popravde ani tie tmavé tiene nie sú až tak úžasne pigmentované ,že by som bola s nich odvařená, no na denné líčenie to stačí. A v prípade nutnosti sa vždy dá použiť biela ceruzka ako podklad a tak vytriesať z tieňov maximum :). 


Výdrž bez báze som neskúšala, ale s bázou od Avonu tiene v pohode dali okolo 10 hodín. Potom sa začali trošku zlievať a blednúť, no nebolo to nič strašné a líčenie bolo stále reprezentatívne :)

Osobne si myslím, že táto paletka je dobrá. Jasné,že sa dajú zohnať aj lepšie, ale keď si dáme do pomeru cenu a kvalitu, tak vás paletka nesklame. A určite patrí kvalitou medzi najlepšie produkty z drogérie :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • obal
  • návrhy líčení na zadnej strane
  • kombinácie tieňov
  • výdrž
  • dostupnosť
Zápory:
  • slabšia pigmentácia, ale na denné líčenie úplne postačuje
  • priložený aplikátor (ten je fakt zúfalý) 
Hodnotenie: 3* z 5*

Aké sú vaše obľúbené nude paletky ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).



Použité produkty:
Maybelline: The nudes palette: 9,90€* (dm)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena