21. 6. 2015

Prvá matná skúsenosť

Krásny deň prajem všetkým :)

Prvýkrát som videla matné laky na facebooku. Niekto zdieľal fotku matného čierneho laku od Channel a bol úžasný. Hneď som si povedala ,že toto proste musím mať. No bohužiaľ nemám 30€ na lak od Channelu, no mám ,ale potom by som pár dní nejedla :D. Ale ten efekt je prekrásny, tak som hľadala nejakú alternatívu. A našla som :). Rimmel prišiel tiež s matnými lakmi. No chcela by som napísať,že prišil s radou lakov, ale v drogérii som videla iba dva odtiene a ani na slovenskom e-shope som nenašla ďalšie ,tak neviem. Možno sa zasa zasekli v zahraničí. 


Efekt je krásny ,naozaj krásny, veľmi sa mi páči. Z toho som úplne nadšená, ale samotný lak je hrozný. Je potrebné naniesť 2-3 vrstvy ,pretože strašne pruhuje a fľakatí. Matný efekt vydrží len jeden deň. Neviem prečo, ale na druhý deň už nie je taký matný ako prvý deň. Nevyzerá ako klasický lesklý lak, ale nie je úplne matný. A s výdržou to tiež moc ružové nie je. Ja si dávam podklad pod farebný lak od NYC, ktorý spevní nechty a aj by mal predĺžiť výdrž laku, ale aj s podkladom mi lak vydrží v 100% stave 2 dni. Čo je pre mňa dosť málo, som zvyknutá ,že mi laky vydržia min. týždeň. 





A posledná fotka na slniečku, kde je krásne vidieť matnosť laku :).
Ako som spomínala, v drogérií som videla len dve farebné varianty. Kúpila som si len odtieň 015 Midnight kiss, pretože som moc neverila ,že efekt bude taký krásny. I keď lak za moc nestojí, čo sa týka kvality, aj tak som si chcela kúpiť aj druhý odtieň, pretože kvôli tomu efektu mi za to stojí. Ale už som ho v drogérii nevidela, dúfam ,že sa ešte znova objaví :).

Zhodnotenie:

Klady: 
  • matný efekt
  • štetček 
  • celkom rýchlo schne
Zápory:
  • fľakatí
  • slabšia krycia schopnosť
  • výdrž
  • 100% matný efekt vydrží len jeden deň

Hodnotenie: 2* z 5*


Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem nám  ešte krásny zvyšok dňa :). Užite si nedeľu :).



Použité produkty:

Rimmel: Velvet matte 015 Midnight kiss: 3,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné 

4 komentáre:

  1. Ja mám matný lak od Flormaru. Tiež to s výdržou nie je ružové, ale už pri prvej vrstve krásne kryje. Chcela by som aspoň pre porovnanie skúsiť aj ten od Rimmulu, tak sa určite po nejakom pozriem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty nehty vypadají pěkně :)
    PS : Zvu tě na svůj blog -http://myfashionstory-wendy.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena