14. 7. 2015

Masielko s divou ružou

Krásny večer :)

Toto masielko skúšam už dlhšiu dobu. Minula som už polovičku balenia, kým som sa dostala k tejto recenzii. Chcela som ju napísať oveľa skôr ,pretože je to limitovaná edícia, ale stále ju vidím v Dm-ku v predaji, takže to až tak nevadí. S recenziou prichádzam neskôr ,pretože som sa nevedela rozhodnúť ,či sa mi toto telové maslo páči alebo nie. 


Maslo je klasicky biele a hutné ako všetky telové masielka od Alverde. Bola som zvedavá na vôňu, pretože niektoré produkty s vôňou ruže sa mi páčia a niektoré nie. Toto patrí do druhej kategórie. Vôňu by som prirovnala k vôni nivei a nejakého komunistického mydla. Na ružu by som to nikdy netipovala. Našťastie vôňu dlho z pokožky necítiť.


Dosť dlho mu trvá ,kým sa vsiakne do pokožky. Ja mám normálnu až suchú pokožku, toto maslo je určené na veľmi suchý typ pokožky, no nemám pocit ,že by pokožku nejako extra vyživilo. Keď sa vsiakne do pokožky ,chvíľu je vyživená ,ale po hodine vôbec nie je cítiť ,že som sa niečím natrela.



Zloženie pre prírodné a vegánske ako väčšina vecí od Alverde. Maslo obsahuje olej z ruže a sójový olej. Obe tieto zložky majú zabezpečiť hydratáciu a zamatovú pokožku. Ako som už písala ,s hydratáciou to nie je moc ružové. Ako teraz cez leto je celkom postačujúca, lenže kým sa vsiakne do pokožky a potom ešte trošku lepí, tak sa dá použiť akurát tak na noc. Keď sa osprchujem cez deň, tak to nie je žiadna sláva.


Produkty od Alverde mám veľmi rada. Skoro všetky okrem dekoratívnej kozmetiky. Ale tento sa moc nevydaril. Mám ešte polku a asi bude dlho trvať ,kým ju miniem :).

Hodnotenie:

Klady:
  • zloženie
  • hutná konzistencia
Zápory:

  • veľmi dlho sa vsakuje
  • nízka hydratácia
  • lepí
  • vôňa

Zhodnotenie: 2* z 5*


Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa, budem rada keď sa zapojíte do narodeninovej súťaže a teším sa na vás pri ďalšom článku. Majte sa :).


Použité produkty:

Alverde: Telové maslo vintage rose: 3,45€* (dm)


*ceny sú len orientačné 



2 komentáre:

  1. Pri Alverde je veľký problém s vôňou, to čo píšu na obale zvyčajne vôbec nezodpovedá realite. Ja mám telové maslo s makadamiovým orieškom a vonia tak sladko-kyslo, na pokožke sa však vôňa zmení na krásnu sladkú, ale to až po vsiaknutí. Konzistenciou mi to ani veľmi maslo nepripomína a vstrebávanie je fakt katastrofa, treba sa naučiť pracovať s množstvom. Ale inak som s ním spokojná, pokožku hydratuje viac ako telové mlieko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda té vůně. Růže mám moc ráda a tak není divu, že jsem již několikrát měla tohle máslíčko v košíku ale nakonec jsem ho vždy vyndala, protože Alverde má všechny ty vůně zvláštní.:(
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena