10. 7. 2015

Matné laky od Gabriella Salvete (+ súťaž)

Krásny deň prajem :)

Ako ste si mohli všimnúť ja laky milujem. Skoro tak rovnako ako rúže na pery. Asi pred dvoma mesiacmi, možno aj viac, prišla značka Gabriella Salvete s radou matných lakov. Dokopy bolo asi iba 5 odtieňov a jeden matný top coat. Keď som ich videla prvýkrát ,tak som si žiadny nekúpila, lebo svetlé odtiene ma nikdy moc neoslovia. No nakoniec ako sa rozhodla ,že si nejaký kúpim. 


Lak má pekné balenie. Obecne sa mi balenia lakov od tejto značky páčia. Nemajú žiadne divné tvary a nie sú prečačkané. Šteteček je klasický. Už som si pomaly začala zvykať na zaoblené, pretože väčšina lakov ich má, ale mňa vždy poteší, keď v laku uvidím takýto typ aplikátora. Som s im oveľa presnejšia a nemám lak napatlaný po celej nechtovej kožičke. 


Na perfektné krytie je potrebné naniesť až 3 vrstvy a aj tak niektoré miesta by si ešte trošku laku pýtali. Našťastie celkom rýchlo schne, takže aj keď som naniesla tri vrstvy ,nemusela som celý deň čakať ,kým mi lak zaschne. Asi za takú hodinku boli nechty hotové. Som zvyknutá na rýchlejšiu manikúru, no dalo sa to vydržať a ten efekt stál za to :).


Trošku som sa bála výdrže, pretože môj prvý matný lak od Rimmelu Velvet Matte bol na tom s výdržou veľmi biedne. Tento ma veľmi prekvapil. Výdrž v  100% stave bola celý týždeň. Na druhú stranu lak od Rimmelu mal matnejší efekt, no nie je to až taký markantný rozdiel.





Bola som z tohoto laku tak natešená ,že som si chcela kúpiť aj bielu verziu, ale tá bola už vypredaná v oboch drogériách, čo mám na blízku. Tak som si kúpila aspoň matný top coat. Ten nemám nafotený (zabudla som ), ale vytvára presne takýto matný efekt ako jeho marhuľová verzia. Len treba dávať pozor ,aby sa s ním pokryl celý necht, čo sa mne nie vždy podarilo a treba mu dať aj viac času na uschnutie :). 

Zhodnotenie:

Klady:
  • výdrž
  • balenie (11ml)
  • štetček
  • rýchlo schne
  • matný efekt
Zápory:
  • fľakatí 
  • málo odtieňov 
  • treba naniesť 3 vrstvy 
Hodnotenie: 4* z 5*


Kedže som bola z laku tak veľmi nadšená a ešte som na blogu nemala žiadnu súťaž, tak som sa rozhodla, kúpim 3 laky pre niekoho z vás :). Podmienky nájdete tu :).


Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :). 



Použité produkty:
Gabriella Salvete: Matte efect odtieň 05 arancio: 3,45€* (drogéria Teta)


*ceny sú len orientačné

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena