10. 7. 2015

Narodeninová súťaž :)

Milé čitateľky :)

Asi takto pred rokom som napísala svoj prvý článok. Som rada ,že písanie a testovanie kozmetiky ma stále baví rovnako ako pred rokom :) Chcela by som sa vám poďakovať, že si nájdete tých pár minút a prečítate si môj článok a dúfam ,že vám moje recenzie aspoň trošku pomôžu si vybrať ten správny produkt z takého veľkého množstva :). Preto som si pre vás pripravila súťaž o laky od Gabriella Salvete z rady Matte Efect (odtieň 04,02 a matný top coat + pár vzoriek), na ktoré som robila recenziu a bola som z nich nadšená.

Podmienky: 

1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete.
2. Email mi písať nemusíte, ja na blog napíšem výhercu a ten sa mi bude musieť ozvať do 4-5 dní, inak vylosujem niekoho iného.
3. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
4. Súťaž trvá od 10.07.2015 do 03. 08.2015 vrátane. 
5. Výhercu oznámim 4.8. 2015 


Držím vám palce a prajem veľa šťastia :). 

8 komentárov:

  1. jé to je krásná givka ;) jsi super že jsem dát tak velkou cenu
    sleduji jako sistershoods
    P.S.: máš moc krásné dlouhé nehty ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táák to se mi líbí. Laky GS mám moc ráda, tak třeba se poštěstí a vyzkouším i tyhle. :))
    Sleduji tě jako Gate To Neverland..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji laky od GS, hlavně ty ze řady Sugar. Tyto jsem, ale ještě nevyzkoušela
    Sleduji tě jako Aneta Bartošová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O týchto lakoch som sa dočítala ešte len teraz v tvojom článku :D nikdy som žiadny nemala, pretože túto značku nejak stále prehliadnem, ale vyzerajú zaujímavo :)
    sledujem ťa pod menom MyPassion Cosmetics :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji tě jako Renda :)
    O GS mám jenom pískový lak (konkrétně tedy dva) a tyhle matné laky mě moc zaujaly :)
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné barvičky!
    GFC Markéta Králová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem ako Janka Becová :)
    Veľmi pekná giveaway, poslednú dobu som zaťažena na matné laky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena