20. 7. 2015

Photoderm ochrana

Krásny pekelne horúci deň :)

Ako mám brigádu, absolútne nič nestíham. Preto aj tento článok je trošku narýchlo napísaný. Ja mám Biodermu veľmi rada. Síce ceny ich produktov sú trošku vyššie, ale na druhý stranu dostanete presne to ,čo vám daný produkt ponúka. Kedže je leto, patrilo by sa aby aj na mojom blogu bola recenzia na nejaký opaľovací produkt. Keď som bola malá používala som produkty z drogérie, ale teraz sa radšej spolieham na veci z lekárne. Verím im oveľa viac :). 


Toto leto som sa rozhodla vyskúšať suchý olej. Je určený na vlasy ,telo a pleť. Bola som naň veľmi zvedavá, pretože oleje moc v láske nemám. Olej je klasicky zabalený v plastovom obale, takže sa nemusíte báť s ním cestovať. Aplikuje sa na pokožku klasickým aplikátorom ,aké majú spreje bez hnacích plynov. 


Olej sa krásne rovnomerne dá naniesť. Na pokožke nevytvára žiadne fľaky a ani na oblečení som si nič nevšimla a to som mala párkrát oblečené biele šaty. Ja ho používam len na telo. Pretože zanecháva mastný film. Najprv som si myslela ,že som ho nechala krátku dobu vsiaknuť do pokožky ,kým som vyšla von. No raz som sa nastriekala pol hodinu pred tým, ako som niekde šla a stále som mala mastnú pokožku.  Ono by mi to ani tak nevadilo, lenže keď si natriem chrbát a plecia ,tak mám potom z toho mastné vlasy ako keby som si ich týždeň neumyla.

pred rozotrením

po rozotrení, fotila som to na slnku ,aby to bolo lepšie vidno ,ale neviem, či tomu pomohlo :)

Veľká výhoda je aj tá, že pokožku krásne hydratuje. Ešte žiadny opaľovací krém/olej mi tak nezhydratoval pokožku ako tento. Aj krásne vonia. Nie je to tá klasická vôňa opaľovacích produktov, toto sa mi skôr podobá na nejaké kvety, ale v určovaní vôní fakt dobrá nie som :D. 

zloženie
Konkrétne tento olej by mal zvýrazňovať opálenie, zintenzívniť ho a predĺžiť. Ja sa neopaľujem. Som jedna z mála ,ktorej sa opálená pokožka nepáči. Preto používam aj vysoké SPF. Natieram sa opaľovacím vždy ,keď niekam idem, hl. cez leto. Stačí ,že idem do mesta alebo si na chvíľu zabehať. Proste sa snažím udržať si bielu pokožku ako to len ide :).  Rodičia mali tento olej v Egypte a vôbec sa nespálili ,keď ho používali a to neboli vôbec opálení keď tam šli, takže chráni perfektne :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • SPF 30/ UVA 13
  • skvele chráni pokožku
  • hydratuje
  • ľahko sa nanáša
  • vôňa
  • vodeodolný, fotostabilný, 
  • zloženie (je bez alkoholu, parabénov) 
Zápory:
  • zanecháva mastný film 

Hodnotenie: 4* z 5*


Ktorej značke dôverujete vy v lete pri opaľovaní ? :)

Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a stretneme sa pri ďalšom článku :)


Použité produkty:

Bioderma: PHOTODERM BRONZ SPF30 sprej suchý olej 200ml: 18,95€* (lekáreň)


*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena