29. 7. 2015

Preč s mastnými vlasmi za pár minút

Krásny deň prajem :)

Štyri smeny ma trošku ničia, takže články pridávam oveľa menej často akoby som chcela. Minule som písala o opaľovacom oleji od Biodermy a písala som tam aj o mojom probléme, ktorý mám s týmto suchým olejom. Ten problém bol, že až taký suchý nie je a mám po ňom mastnú pokožku. Ani by mi to tak nevadilo, keby sa mi od pokožky nezamastili vlasy. Raz som mala vlasy na koncoch také mastné, že som vyzerala akoby som si na ne vyliala olej. Preto som zbehla do najbližšieho obchodu po suchý šampón. Tento od Schaumy bol v podstate jediný, ktorý mali. 


Šampón je v klasickom hliníkovom obale s hnacími plynmi, takže pri používaní preč od ohňa :D. Balenie je 150 ml. Ja mám dlhšie vlasy, ale jemné a nie je ich najviac, no aj tak mám pocit ,že na jedno "umytie" spotrebujem dosť šampónu. Predpokladám, že balenie mi vydrží maximálne tak na 7 použití. 


Určení je na normálne a rýchlo sa mastiace vlasy a mal by poskytnúť "1 deň sviežosti naviac bez nutnosti umytia". S vlasov stiahne mastnotu ,ale na jeden celý deň nie. Keď som ho použila okolo 13:00 a prišla som domov možno o 23-24:00 ,tak bolo vidno ,že vlásky je potrebné umyť. Moje vlasy aj trošku zaťažuje. Nie sú už také jemné a hladné. 


Aplikuje sa jednoducho. Stačí len nastriekať na vlasy cca z 20 cm, vmasírovať a vyčesať. Ak si streknete z bližšej vzdialenosti na vlasy, budete mať na nich biely fľak a potom sa to zle vyčesáva. Inak som s vyčesávaním nemala problém. Nikde na vlasoch mi neostali biele bodky alebo väčšie zvyšku šampónu.  


Zhodnotenie:

Klady:
  • krásne prevonia vlasy
  • poradí si s mastnotou 
  • dobre sa vyčesáva
  • neostávajú zvyšky šampónu vo vlasoch
Zápory:
  • balenie sa rýchlo míňa
  • efekt umytých vlasov nevydrží celý deň

Hodnotenie: 3* z 5*



Aký suchý šampón máte radi vy ? :)
Prajem ešte krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty :
Schauma: Suchý šampón: okolo 5€ (hypernova)



2 komentáre:

  1. Suchých šampónov som už skúšala veľa, mala som Syoss oba varianty, tie boli dobré, ale najlepšie boli pre mňa Klorane a Batiste, Batiste mám momentálne vo variante pre hnedé vlasy a som maximálne spokojná, je dostupný už aj u nás na Slovensku, takže sa mu skutočne teším. Klorane je lekárenský produkt a tiež už majú aj variant pre hnedovlásky, avšak je drahší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc takéto šampóny nepoužívam, ale tento som vyskúšala a bola som spokojná! :)


    Izabell │my diary/klik/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena