22. 7. 2015

Spotrebované produkty 4

Krásny horúci deň :)

Dúfam, že znášate horúčavy lepšie ako ja a nesedíte doma o siedmej s vyplazeným jazykom a nevaríte sa vo vlastnej šťave :D. Už dávno sme tu nemali spotrebované produkty. Všimla som si ,že kozmetiku míňam nejako pomaly oproti iným blogékam. Ani neviem ,prečo to tak je, lebo sa často maľujem a ani telovou kozmetikou nešetrím.





Balea Nature: pena na holenie 150ml - hodnotenie 3* z 5*

Túto penu som si veľmi obľúbila. Nedráždila pokožku, nemala som po nej červené bodky po nohách, žiadne zapálené miesta a v kľude som ju mohla použiť aj na intímne partie. Lenže potom zmenili obal (nový je ten vpravo) a pena už nieje taká dobrá. Neviem prečo.lebo zloženie je skoro na chlp rovnaké. Už ju používam len na intímne partie ,pretože ma tam nedráždi, ale keď ju použijem na nohy ,mám samé zapálené miesta.


Cannaderm: šampón na suché a poškodené vlasy - hodnotenie 1* z 5*

Tento šampón ma vôbec nenadchol. Čakala som od neho viac. Vlasy mi ani po spotrebovaní nezlepšil. Dokonca sa mi začali objavovať lupiny a miestami ma strašne svrbela pokožka hlavy. Kedže je určení pre suché vlasy a ja mám skôr mastný typ vlasov, začali sa mi mastiť oveľa viac. Ale to som čakala. Ja som si ho vybrala kvôli výžive, no tá bola minimálna. 

Balea: pena do kúpeľa so smrekovým olejom - hodnotenie 3* z 5*

Bylinkové peny od Balei mám veľmi rada. Už som vyskúšala všetky. Aj levanduľovú aj s medovkou. Na obale píšu ,je že to pena do kúpeľa s jemnou penou. A naozaj veľkú penu nečakajte. Vo vode vydrží max. 30 min, potom už po nej nieje skoro ani stopa. Krásne prevonia celú kúpeľňu a vôbec nevysušuje pokožku. 

Kneipp: Mandľový olej do kúpeľa - hodnotenie 5* z 5*

Veľká škoda, že som objavila tento olej až keď bol v dopredaji. Hneď ako som ho vyskúšala ,tak som si chcela kúpiť ďalší do zásoby, ale už ho v Dm-ku nemali. Olej krásne vonia ,pripomínal mi oleje pre deti. 100 ml balenie vydržalo na desať použití. Pokožka bola po kúpeli krásne prevoňaná, vôbec nebola vysušená a ani nebola nejako mastná. Na vani trošku bolo vidno, že som použila olej, ale nebol problém ju umyť. Za mňa  jeden z naj produktov ,ktoré som vyskúšala :).


Essence: About matt! - hodnotenie 2* z 5*

Púder som si kúpila hlavne kvôli dobrým ohlasom. Mňa až tak nechytil za srdce. Musím povedať ,že je krásne jemne namletý, jemný a bol príjemný na pleti. Problém je ,že mi poskytol zmatenenie  asi tak na jednu max. na dve hodiny, čo ja považujem za dosť málo, pretože sa mi nechce každú hodinu kontrolovať pleť, či sa nelesknem ako diskoguľa. Balenie tiež žiadna sláva. Vyzeralo, že by malo čo-to vydržať ,ale asi po dvoch týždňoch sa mi rozpadlo. 

Balea Young: Soft & Clear zmatňujúci púder - hodnotenie 1* z 5*

Ďalší púder ,ktorý stál za úplné nič. Essence mi aspoň sedelo odtieňom, kedže je to transparentný púder, ale tento mi ani odtieňom nesedel a to som vzala ten najsvetlejší. Kúpila som si ho aj kvôli kyseline salycilovej ,ale nemám pocit ,že by mi niečo s pleťou spravila. 

Essence: Lash princess volume mascara - hodnotenie 4* z 5*

Od tejto špirály som veľa nečakala,ale bola naozaj skvelá. Používala som ju dennodenne. Trošku mihalnice zlepovala, ale to hlavne zo začiatku. Potom to už robila menej. Urobila mi krásne dlhé mihalnice, nikdy neopádavala, otláčala sa iba keď bolo von poriadne vedro. Len ma dosť prekvapilo, že mi ku koncu začala dráždiť oči. Ako už som ju používala po uplynutí záručnej doby (6 mesiacov), ale mala som špirály ,ktoré som používala aj vyše roka a nič sa na nich nezmenilo a oči mi nikdy nedráždili.

Ryor: Denní krém s morskými riasami - hodnotenie 4* z 5*

Ak by ste hľadali krém s ľahkou hydratáciou ,tak tento by sa vám mohol páčiť. Má aj príjemné zloženie bez parabénov a silikónov. Mne hydratácia v pohode stačila. Myslím, že do 25 rokov je tento krém úplne vhodný, potom by som zvolila už niečo iné. Nevyhodili sa mi ani žiadne vyrážky na pleti pri používaní, čo je pri mojej citlivej pleti úspech. 


Tak to by bolo na dnes všetko zo spotrebovaných produktov. Ako som na začiatku písala ,míňam kozmetiku nejako pomaly.V tomto ohľade sa musím trošíčku zlepšiť :). Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa :).

Ps: Tento mesiac sa môžete zapojiť do narodeninovej súťaže :) Stačí kliknúť sem. 


Použité produkty:

Balea Nature: pena na holenie 150ml - 1,79€* (dm)
Cannaderm: šampón na suché a poškodené vlasy - 8,60€* (www.cannaderm.sk)
Balea: pena do kúpeľa so smrekovým olejom - 1,99€* (dm)
Kneipp: Mandľový olej do kúpeľa - 2,79€* (dm)
Essence: About matt! - 3,39€* (dm)
Balea Young: Soft & Clear zmatňujúci púder - okolo 3€,cenu si už nepamätám (dm)
Essence: Lash princess volume mascara - 3,59€* (dm)
Ryor: Denní krém s morskými riasami  - 5,55€* (lekáreň)


*ceny sú len orientačné





4 komentáre:

  1. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani s jedním produktem nemám zlušenost, ale zaujal mě ten mandlový olej od Kneipp. Od této značky jsem taky ještě nic nevyzkoušela, ale myslím, že si budu muset něco pořídit :)
    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Kneipp som mala aj sprchový gél, šumivú tabletku do vane a ešte nejakú soľ vo vody. Sprchový sa mi páčil, tie zvyšné veci ma moc neoslovili.

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena