1. 7. 2015

Ultramatná paletka

Krásny večer :)

Moja prvá paletka od Sleeku bola Vintage romance a je skvelá, aj keď výdrž nie je najlepšia. Takže po skvelej skúsenosti prichádzam s recenziou na ďalšiu paletku, ktorou je Ultra mattes V1. Matných paletiek je na výber málinko. Potešilo ma  ,keď som videla tieto neónky v matnej verzii, pretože takéto farby sa bežne nevidia :).


Paletka má krásny čierny obal. Je z kvalitného plastu a pekne drží pokope. Zatváranie je poriadne pevné. Mne sa balenie zle otvára kvôli dlhým nechtom, ale to sa dá hravo vyriešiť perom :).


Paletka vo vnútri ukrýva 12 krásny neónových odtieňov a silikónový aplikátor ( nieje na fotkách ,lebo som ho niekde založila, ja tieto aplikátory nepožívam :)). Sú trošku viac prášivejšie ako tiene z paletky Vintage romance. Ale keď tieto matné tiene porovnám s matnými tieňmi od Makeup Revolution, tak sú prášivé minimálne. 




S pigmentáciu je to málinko horšie. Ja si vždy dávam pod tieto tiene biely podklad ,aby farby čo najviac vynikli. S bielym podkladom majú presne takú intenzitu ako v paletke. Asi najhoršie pigmetované sú tiene Chill a Crete. Tie slabučko vidno aj s bielym podkladom. Trochu mi vadí, že sú v paletke dve zelené a ani tá sivá mi tam nepasuje. Radšej by som tam videla poriadne žiarivú ružovú neónku a sýtu čiernu.



Výdrž je slabšia. Ak dám iba podkladovú bázu, tak vydržia iba 6-7 hodín. S bielou ceruzkou od NYX-u ostanú na oku skoro celý deň bez toho, aby strácali intenzitu alebo sa zlievali. 

Menšia ukážka make-upu s touto paletkou :)



Viem, že tie fotky sú presne tak kvalitné ako moja pleť, ale myslím ,že ako ukážka je to celkom postačujúce :). Osobne som s paletkou veľmi spokojná, tiene majú neskutočne krásne farby, presne také, aké rada nosím cez leto. 


Zhodnotenie:

Klady:

  • farby 
  • obal
  • minimálna prášivosť
  • výdrž s podkladom je celý deň
Zápory:
  • slabšia pigmentácia
  • výdrž bez podkladu 

Hodnotenie: 4* z 5*


Aké líčenie preferujete cez leto ? Výrazné rôznofarebné alebo minimálne ? :) Teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem ešte krásny zvyšok dňa ;).

Použité produkty:

Sleek: Ultra mattes v1: 11,50€* (krasotika.sk)



*ceny sú orientačné


Make-up:

Pleť:
Dermacol: Caviar Long stay make-up & corrector
Dermacol: Kompaktný púder
Essence: Silky touch blush ,odtieň 30 secret it-girl

Oči:
Maybelline: The nudes palette
Sleek: Utra mattes v1
NYX: Jumbo Eye Pencil ,odtieň cottage chesse
e.l.f.: Essential Podklad pod očné tiene ,odtieň champagne
Catrice: Kohl kajal ,odtieň 01 ultra black

Pery:
Rimmel: Vinyl max, odtieň 211 desire

2 komentáre:

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena