21. 8. 2015

Cover make-up

Krásny večer prajem :)

Určite  tento make-up poznáte a minimálne polovica z vás ho má doma. Hovorím o najznámejšom make-upe  od Dermacolu. Make-up cover. Určite viete ,že Dermacol prišiel s prvým make-upom na svete, ktorý následne bol predaný do Hollywoodu. Ja ho poznám už dlho, ale zaobstarala som si ho iba pred 4-5 mesiacmi. Pôvodne som si ho chcela objednať z netu, ale na moje prekvapenie našla som vhodný bledulkovský odtieň aj u nás v drogérii. Hneď ako som ho prvýkrát vyskúšala sa stal mojím miláčikom. Je proste úžasný. Má síce pár chýb ,ale tie mu dokážem odpustiť.


Už jeho názov indikuje ,že sa nebude jednať slabocha, čo sa týka krytia. Cover make-upy sa vyznačujú veľmi intenzívnym krytým. Používajú sa aj na zakrytie tetovaní. Tetovanie nemám, tak neviem ,či by to tento od Dermacolu zvládol, ale na bežné použitie je úžasný. Pôvodne som si ho kúpila, aby som s nim zakryla drobné jazvy, čo mám na tele. Lenže na to mi jeden  odtieň nestačí. Musela by som si kúpiť aspoň ešte jeden (aj to neviem ,či by stačilo), aby som si namiešala dokonalý odtieň. A s tým je veľká prplačka, tak som to nechala tak , ale jazvy by dokázal zakryť. 



Už to ,že dokáže zakryť jazvy, je jasný signál ,že krytie má úžasné. Dá sa použiť aj samí. Stačí malinké množstvo a pokryjete ním celú tvár s photoshopovým výsledkom. Väčšina báb ho používa ako korektor. Ja ho najčastejšie miešam s iným make-upom, pretože je dostatočne svetlý a moja pleť potrebuje o trošku vyššie krytie ako ponúkajú bežné make-upy. Krásne zjednotí pleť a čo je dôležité, spojí sa s pleťou. Takže neostane na nej sedieť a nevytvorí masku. Len s nim treba šetriť. Skúšala som ho nanášať štetcom, prstami, ale najkrajší výsledok bol s použitím hubky na make-up. Pred použitým treba obetovať chvíľu a poriadne hydratovať pleť, dosť zvýrazňuje suché miesta.


Konzistencia nie je typická make-upová. Toto je v podstate veľmi hutná pasta. Preto je na obale udaný v gramoch a nie v mililitroch. Mal by obsahovať až 50 % pigmentov, takže by mal zakryť skoro všetko na tvári. Pomôže zakryť aj obočie ,len sa s tým treba vyhrať. 


Skoro zakryl aj moje znamienko na ruke :).
Ja som ho využívala hlavne teraz v lete. Viem, že teraz asi veľa ľudí sa bude čudovať ,prečo v lete pri tropických horúčavách používam takýto vysokokrycí make-up a nevymením ho za niečo ľahšie alebo prečo nejdem k vode "naostro". Pre mňa je ideálny, pretože má SPF 30 a cez leto mám aknóznejšiu pleť. Bol by úplne ideálny, keby bol aj vodeodolný, ako je napísané na obale. Nanešťastie vodeodolný nie je. Keď si namočím pleť  a potom si ju pretriem ,tak mám na rukách make-up. Ako nesteká mi po tvári ani po tele, ale nedrží sa pleti úplne. Aj keď si pleť jemne usuším uterákom, tak na uteráku sú stopy make-upu ,a to uterák len priložím k tvári a jemne pritlačím.


Ak si odmyslím neúspešný test vo vode, drží perfektne celý deň. Žiadne mapy, žiadne miznutie do neznáma, žiadna oxidácia. Stačí zapúdrovať a dodá pleti krásny vzhľad po celý deň. Trošku sa obtiera, vidno to na oblečení, takže sa nevsaje úplne do pleti, no som mu to ochotná odpustiť :). V balení je aj letáčik s informáciami o tom ,že pod make-up máte dať bázu, ako ho máte naniesť, že je potrebné ho zapúdrovať a čím ho odlíčite. Proste všetko, čo už určite viete :).



Cover make-up sa vyrába až v 14 odtieňoch, takže si určite vyberie každý. Ja mám číslo 208. Na e-shope je aj 207, čo by mala byť svetlejšia forma, no v drogérii som ju nevidela, takže to neporovnám. Ale na skúšku si ho možno kúpim, pretože nie je vôbec drahý :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • 14 odtieňov
  • vysoké krytie
  • SPF 30
  • krásny efekt na pleti
  • ľahko sa odličuje
  • cena
Zápory:
  • nie je vodeodolný
  • zvýrazňuje suché miesta
Hodnotenie: 4* z 5*


Aké máte vy skúsenosti s make-upom Cover :) ? 

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Dermacol: Make-up cover: 5,69€* (teta drogéria)


*ceny sú len orientačné 

7 komentárov:

  1. Mám ho také, ale hned po prvním nanesení (tenké vrstvy, nic extrémního) jsem asi po 2 hodinách otekla, pleť zarudlá, štípala, myslela jsem, že to ve škole nevydržím, jak mi bylo zle... Doma jsem to honem odlíčila, ale pleť se mi vzpamatovávala tak dalších 5 dní... Teď se to bojím zkusit znovu, tak mi tu DC leží, vlastně nový... Za mě vyhozené peníze :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, ja mám citlivú pleť ,ale problém som s ním nemala. Odporučila by som ti porovnať si zloženie cover make-up s nejakým ,čo ti problém nerobí. Možno zistíš na čo si alergická a nabudúce sa ti to nestane :)

      Odstrániť
  2. Makeup cover mám moc ráda, mám ho ve třech odstínech. Používám ho každý den místo korektoru. :-) Když ho pořádně zapudruju, tak vydrží i pod vodou. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho aj zapúdrovala a nič, skúsim viac :)

      Odstrániť
  3. Po tomto produktu už koukám hodně dlouho, ale zatím jsem si ho nepořídila. Asi počkám na Vánoce až ho dostanu. Líbí se mi na něm jeho vysoké krytí :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeste jsem ho nezkousela, tak mozna casem vyzkousim. Libi se mi jeho kryti.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já na sebe tento makeup nepoužívám, přijde mi zbytečně krycí a těžký. Ale velmi často jsem ho používala na focení, pro klientky které chtěli mít takovou až tu panenkovskou pleť.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena