28. 8. 2015

Dvojfázový odličovač

Krásny deň prajem :).

Leto nám už pomalinky končí. Ja som si ho celkom užila, myslím, že viac ako to minulé. Trávila som aj viacej času pri vode a dokonca po dlhom čase som bola aj pri mori (určite "záznam" z dovolenky uvidíte aj na blogu :)). Kedže som nalíčená skoro vždy, čo vytiahnem päty z domu a ani voda tento môj rituál nezmení, potrebovala som pomocníka, ktorý by ma po celom dni make-upu zbavil. 


Odličovač som dostala zadarmo k uhorkovému krému. Dvojfázové odličovače používam málinko ,len počas leta, tak sa nepozerám po drahých značkám. Rovnako je to u mňa aj s vodeodolnou špirálou. Už druhý rok používam špirálu od Essence. Síce vyschne po 2-3 mesiacoch, ale to už je po lete, takže mi je to jedno. Svoju úlohu splnila :).


Aj keď mi moc nezáleží na vodeodolnom odličovači, vždy sa uistím ,že je vhodný pre osoby s kontaktnými šošovkami. Je to pre mňa znamenie ,že je jemnejší k očiam. Moje sú dosť citlivé. Odličovač sa klasicky skladá z dvoch vrstiev, ktoré sa pred použitým musia zmiešať. Asi nie som jediná ,ktorá prvé dni zabudne fľaštičkou potriasť :). Vždy sa mi páčil efekt ,aký vytvárajú tieto dve vrstvy ,pred tým, než sa rozdelia.


Cez leto som namaľovaná málinko. Len špirála ,linka a make-up. Nooo....niekedy som sa poriadne zapotila ,kým som líčenie zmyla. Odličovača je potrebné použiť oveľa väčšie množstvo, ako som zvyknutá. Balenie je 120 ml, nemusela som šetriť, ale nerada trávim veľa času odličovaním. Pri líčení som schopná presedieť veľa času, ale odlíčenie by malo trvať len pár sekúnd.


Ak som mala na sebe len špirálu a cover make-up, tak mu to celkom šlo. Neodlíčil oči jedným ťahom, ale zvládol so zdvihnutou hlavou. Problém nastal pri linkách. Aj keď som tampónik podržala asi minútu na očiach a potom sa snažila ich zotrieť, stále bolo vidno ,že som mala farebnú linku. Musela som použiť Biodermu, aby som sa zbavila všetkej farby. Vždy po odlíčení som si musela umyť tvár, pretože som ju mala strašne mastnú. Mala som už pár dvojfázových odličovačov, ale tento je asi ten najmastnejší, aký som vyskúšalaOdličovač je bez parfumu, čo veľmi oceňujem. Nerada používam veľmi prevoňané produkty na oči. 


Zhodnotenie:

Klady:

  • bez parfumu
Zápory:
  • poradí si len s jemným líčením
  • až moc mastný
  • na odlíčenie je potrebné väčšie množstvo
Hodnotenie: 1* z 5*

Osobne ho odporučiť nemôžem. Za tú cenu sa dá kúpiť napr. hydrofilný odličovač od Saloos a ten je asi o 5 tried vyššie. 

Vyskúšali ste tento dvojfázový odličovač od Ziaji ? Ako ste boli spokojné vy ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Ziaja: Dvojfázový odličovač očí: 3,49€* (101 drogéria)


*ceny sú len orientačné 

3 komentáre:

  1. Já se teď chystám vyzkoušet ten fialový od Garnier, Ziaju zkoušet ani nebudu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne mám svoj osvedčený odličovač a nemienim ho meniť. No tento vyzeral naozaj veľmi lákavo,... ale keď je zlá recenzia, nebudem ho určiete kupovať :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena