30. 8. 2015

Jessup štetce

Krásny deň :)

Asi každá z vás bude so mnou súhlasiť, že na to ,aby sme si vytvorili čo najdokonalejší make-up, potrebujeme štetce. Čo najkvalitnejšie. Nanešťastie kvalitné štetce nie sú lacná záležitosť napr. väčšia sada od Sigmy stojí skoro 100€. Dnes vám predstavím celkom dobrú alternatívu. Je ňou značka Jessup. Zoženiete ju klasicky na e-bayi alebo Aliexpresse. Je to čínska značka alebo inak povedané kópia niečoho kvalitného. Táto sada, ktorú som vyskúšala, je kópia kabuki štetcov od Sigmy (zistila som to až pri písaní článku :)). 


Kúpila som si na skúšku 10-dielnu sadu (jeden štetec som stratila, takže ho v článku neuvidíte). Na e-bayi nájdete aj iné sady od tejto dá sa povedať že značky. Jessup mám doma už rok, takže je poriadne otestovaný. Asi nič som tak dlho netestovala ako tieto štetce, takže prešli poriadnymi testami. kým dostali čestné miesto na mojom blogu :). Sada sa skladá z 5-tich veľkých a 5-tich malých štetcov. 


Z veľkých kabuki štetcov som úplne nadšená. Sú naozaj dobré. Samozrejme nie sú to najlepšie štetce na svete, od Hakuro sú lepšie, ale ak ich porovnám s drogérkovými štetcami , tak sú jednoznačne mojím favoritom. Keď som pozerala videá na youtube, kde ukazovali štetce z e-bayu, skoro vždy sa baby sťažovali, že pichajú ,sú krivo zastrihnuté a pĺznu. Tieto sú úplne iné. Sú krásne jemné, vôbec nepichajú na tvári, relatívne aj husté, i keď pár chĺpkov by pridať mohli. Na moje prekvapenie sú celkom dobre zastrihnuté. Sem-tam nejaký chĺpok vytŕča z rady, ale to som už ja dostrihla nožničkami. Ďalšia vec ,čo ma prekvapila je, že vôbec nepĺznu. Za celý rok používania mi vypadli možno tak 2-3 chlpy z celej sadyMám jeden neznačkový štetec z e-bayu a ten pĺzne jedna radosť. Tieto sú krásne usadené v násadke a odmietajú sa odtiaľ pohnúť. 

Tapered Kabuki 


Štetec je pekne hustý, ale nie je taký jemný ako jeho kolegovia. Používam ho asi najmenej z veľkých kabuki štetcov. Je určený na nanášanie tekutého make-upu alebo iných krémových produktov. Jeho prednosť by mala byť hlavne v tom, že je zašpicatený, takže sa s nim dostanete na horšie dostupné miesta napr. okolie nosu ,očí atď. Keď som sa nim skúšala naniesť make-up ,tak som si ho len rozotierala po tvári a vôbec som ho nezapracovala. Robil mi aj šmuhy, každý jeho pohyb bolo na pleti vidno a vždy som musela make-up ešte rozotrieť hubkou, aby som nemala masku na tvári. 

Flat Angled Kabuki


Ďalším štetcom je zošikmený kabuki štetec. Tento narozdiel od Tapered kabuki je krásne jemný. Používam ho hlavne na lícenku. Krémovú nemám, ale na klasickú zalisovanú je perfektný. Produkty s ním trošku viac prášia, ale dá sa to prežiť :).

Angled Kabuki


Angled kabuki je podobný predchádzajúcemu ,len zošikmenie je zaguľatené. Často sa využíva na nanášanie make-upu, púdru, tvárenky, bronzeru. Ja ho používam hlavne na kontúrovanie tváre. Je o trošku menší ako jeho dvojča Flat angled kabuki, preto sa mi krásne dostane pod lícne kosti. Skúšala som ho aj na make-up a púder. Pracuje sa s nim dobre ,no na to kontúrovanie mi vyhovuje najviac. 

Flat kabuki


Posledný je klasický kabuki štetec, ktorý asi každá z vás pozná a asi aj má doma. Najčastejšie sa používa na nanášanie tekutého make-upu, ja ho používam na púder. Keď ho porovnám  s mojím kabuki štetcom od Hakuro, je viditeľne menší a ani nie je taký jemný ,ako zvyšok sady. Neviem prečo, ale čím viac ho používam ,tým viac ma začína pichať na tvári.


Tak to by bolo všetko k veľkým kabuki štetcom. Na rade je ich zmenšená verzia. Sú úplne rovnako strihané. Keď som ich videla na obrázku, myslela som si ,že sú to štetce na oči. Síce sa dajú využiť aj na ličenie očí napr. na nanesenie tieňu pod obočie ,ale sú dosť veľké. Z týchto štetcov už tak nadšená nie som. Sú síce jemné a primerane husté, ale sú až moc ohybné.  Pri kontakte s pokožkou kladú minimálny odpor. Ak ich použijem na tiene, tak hrozne prášia a málo produktu sa dostane na oči. Tým, že kladú malinký odpor, mám problém s nimi dostať krémový produkt z kalíčka. Na vrchu štetca je produktu oveľa menej ako na boku.

Precision Angled


Je to skosený štetec, ale skosenie je zaguľatené. Používa sa hlavne na nanášanie korektora. Ja ho využívam v nevyhnutnom prípadne na nanášanie svetlého tieňa pod obočie. Tým ,že je skosený sa mi lepšie tieňuje prechod, ale ako som spomínala ,je moc veľký a hodne práši. 

Precision Flat


Mini kabuki štetec, ktorý je  určený na nanášanie korektoru. Ja ho prakticky nepoužívam. Skúšala som si ním nanášať korektor, ale je až moc ohybný. Asi najviac z celej sady. Vôbec sa s ním nedá zapracovať korektor do pleti, len ho rozmaže a na tvári sú samé šmuhy. Oveľa lepší výsledok dosiahnem prstami.

Precision Flat Angled


Toto je malá verzia Flat Angled Kabuki. Môj je zle zastrihnutý, tak to vyzerá tak, ako keby z jednej strany to bol zošikmený štetec a z druhej bol klasický malý kabuki štetec. Je to ďalší kus ,ktorý si u mňa nenašiel uplatnenie, pretože hocičo ,čo som si nim skúsila naniesť, moc dobre nevypadalo.

Precision Tapered


S týmto malým špicatým chlpáčom si rozumieme. Často ho využívam na nanesenie tieňu pod oči alebo na nanesenie korektoru okolo pier a nosa.  Nemám problém s nim nabrať korektor a dostratena ho rozotrieť. A ani nerobí šmuhy ako jeho kolegovia. 

Precision Round


A posledný štetec, malá zaguľatená kôpka chĺpkov. Ani tento nie je zlý. Niekedy ho použijem na nanesenie korektoru pod oči. Primárne je určený na nanášanie krémovej bázy na oči a krémových očných tieňov, ale ako jeho predchodcovia, je moc ohybný a žiadny tuhší krémový produkt naň nedostanete. Tekutý korektor zvládne zapracovať, ale ak by som si nim chcela rozotrieť krémové tiene, asi by som sa riadne narobila a aj tak výsledok by stál za prd. 

Samozrejme každý štetec môžete využiť aj na niečo iné, ako je primárne určený. Ja to robím dosť často. Názvy ,ktoré sú pri každom štetci sú odpísané od štetcov Sigmy. Môžu sa trošku líšiť od názvov na e-bayi, no myslím, že tieto názvy sú presnejšie, pretože malé štetce sú pomenované ako štetce na oči, ale na oči sú až moc veľké.

Moja starostlivosť 


Všetky štetce sú syntetické. Ja ich raz do týždňa pozbieram, "vyperiem" detským šampónom a nechám voľne vysušiť na uteráku. Hlavne ,keď ich sušíte ,nedávajte ich hore chĺpkami ,aby sa vám nerozlepila rukoväť :). Dajú sa kúpiť aj čističe na štetce, kde nemusíte čakať ,kým štetec uschne. Ale aj tak je dobré štetce aspoň raz do mesiaca vyprať, aj keď používate čističe :).

Zhodnotenie - veľké štetce

Klady:
  • jemné
  • dobre zastrihnuté
  • nepĺznu
  • celkom husté
  • cena
Zápory:
  • produkty viac prašia
Hodnotenie: 3* z 5*

Zhodnotenie - malé štetce

Klady:
  • jemné
  • nepĺznu
  • cena
Zápory:
  • moc ohybné
  • zle sa s nimi nanášajú krémové produkty
  • robia šmuhy
  • zle zastrihnuté
Hodnotenie: 1* z 5*

Ak hľadáte dobré štetce na tvár, tak určite chodte do veľkých kabuki štetcov. Ja som si kupovala celú 10-dielnu sadu, ale dá sa zohnať na e-bayi aj 5-dielna sada. Tá obsahuje práve veľké kabuki štetce. Myslím, že som ju našla za 11$, v aukcií bude aj lacnejšia. Ja ich používam rok a sú skoro ako nové. 

Máte nejaké skúsenosti s Jessup štetcami ? :) 

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).



Použité produkty:

Jessup: 10Pcs Professional Make up Brushes set: 15,27$* (aliexpress.com)



*ceny sú len orientačné

8 komentárov:

  1. To mě docelá láká vyzkoušet takové štětce, většinou jsou totiž na ně víceméně pozitivní recenze :D
    Jessup: 10Pcs Professional Make up Brushes set

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľké sú super :). Tie by som si kúpila znova :).

      Odstrániť
    2. veľké sú dobré? tak možno pouvažujem aj ja, pretože som si nejaké chcela kúpiť. vďak za typ! :).

      Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
      Kejmy ♥.

      Odstrániť
    3. Áno, veľké sú skvelé, tie môžem s kľudným srdcom odporučiť :)

      Odstrániť
  2. Škoda, že ty malé nejsou tak dobré, momentálně hledám nějaký na blendění :)
    Moc pěkná recenze, je vidět, že je za ní hodně práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada ,že sa ti článok páči :). Na tieňovanie som si teraz kúpila dva od Hakuro H77 a H74 a pracuje sa mi s nimi super. Len sú drahšie, jeden stojí okolo 6 € :).

      Odstrániť
  3. Asi to bude znieť ako klišé, ale túto značku nepoznám. No v každom prípade, ako vidím, malé štetce mimo ceny nie sú nejak dobré. Zato väčšie sú lepšie :) No kvôli cene sa aspoň tieto väčšie oplatia :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať - každý deň nový príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich spoznala len vďaka nejakému blogu asi pred rokom, možno ešte aj neskôr. Vtedy o nich aj dosť často písali baby. Ja som si ich kúpila len kvôli tej cene, ale prekvapili ma poriadne. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena