18. 8. 2015

Keratínová maska

Krásny večer prajem :)

Dnes venujem článok produktu, na ktorý som počula veľké množstvo pozitívnych ohlasov. Najprv som si ho chcela kúpiť ja ,no nakoniec som ho dostala na narodeniny od kamarátok. Môj problém s vlasmi je ten ,že ich mám strašne jemné. Na hlave mi ich vyrastá kopa ,ale keďže majú menší priemer ,vyzerá to tak, že ich je málinko a skôr sa poškodia. Takže také veci ako rozštiepené končeky alebo polámané vlasy sú v podstate u mňa na dennom poriadku.


Maska obsahuje keratín a mliečne proteíny, takže by mala vlásku dodať stratenú energiu. Pravidelným používaním by mala obnoviť prirodzenú štruktúru vlasov ,preto je vhodná pre vlasy, ktoré sú farbené alebo inak chemicky menené. Ja som si pred nedávnom dala nafarbiť polku vlasov na červeno ,ale kedže som si vlasy pred tým farbila hénnou (nikdy viac) ,tak mi kaderníčka musela farbu vytiahnuť melírom. Samozrejme to trošku vysušilo vlasy, takže som mala dobrú príležitosť masku poriadne otestovať :)


Farba masky je perleťovobiela. Samozrejme krásne vonia ,ako je to zvykom u týchto produktoch. Nieje taká hutná, akoby som od masky čakala. Je trošku redšia ,nie tak ako kondicionér, ale od masky ,ktorá má dodať mojim vlasom poriadnu dávku výživy by som čakala hutnejšiu konzistenciu. Na stránke kallosu je uvedená doba pôsobenia 5-30 min., no na obale je len 5 minút, takže ja sa riadim tým ,čo je na obale. 


Masku používam asi tak raz do týždňa. Nepoužívam ju častejšie ,pretože obsahuje silikóny, čo je veľká škoda. Rada by som dopriala výživu aj pokožke hlavy, ale keďže má silikóny ,pre istotu ju nanášam len do dĺžok vlasov, aby som si zbytočne neupáchavala póry na pokožke.


Po použití masky sú moje vlasy na dotyk vyživené a jemné. Nie je na nich cítiť ,že boli  melírované. Ale keď si druhýkrát umyjem vlasy a už si nedám túto masku ,tak mám pocit ,že sú rovnaké ako pred tým. Cítiť pocitovo ,že sú suchšie a že maska im nedala tak napapať, akoby chceli. Končeky sa mi štiepia aj tak ,no je ich menej.  No veľké pozitívum masky je to, že dodá vlasom krásny lesk.  


Na narodeniny som dostala väčšie balenie. Moje je 1000 ml ,dá sa kúpiť aj menšie 275 ml. Tak som zvedavá, či moje vlasy budú poriadne vyživené, keď miniem celé balenie. A to nebude až tak dlho trvať, pretože maskou moc nešetrím a vlasom doprajem väčšie množstvo. Ale zatiaľ by som masku zaradila medzi klasické silikónové masky z drogérie, ktoré obalia vlas a tým vlasy vyzerajú zdravšie, ale keď sa silikóny zmyjú, vlasy sú  na tom rovnako ako pred používaním masky. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • dodá lesk vlasom
  • dostupné veľké (1000ml) a malé (275ml) balenie
Zápory:
  • konzistencia 
  • malá výživa
  • silikóny
Hodnotenie: 2* z 5*

Vyskúšali ste nejaké produkty od Kallosu ? Ako ste s nimi boli spokojné ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :).
Krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:

Kallos: Keratínová maska (KERATIN) s mliečnymi proteínmi: 3,30€* (www.kallos.sk)


*ceny sú len orientačné 

4 komentáre:

  1. Jééé :) Túto keratínovú masku má aj moja naj kamarátka, a je celkom dobrá :) No ja osobne mám radšej prírodnejšie a nie takéto umeliny :) No musím uznať, že dokáže urobiť naozaj krásny lesk

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám radšej prírodnejšie masky, nevedela som ,že obsahuje silikóny, ale tak určite ju nevyhodím a aspoň sa mi budú krásne lesknúť vlasy :)

      Odstrániť
  2. Já mám od Kallosu řadu Hair Botox a nemůžu si ji vynachválit! Je to vážně skvělá značka a na tuhle masku jsem taky koukala :) Akorát jich mám momentálně tolik, že nemá smysl kupovat další :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež zaujala, len som nikde nenašla zloženie či sú tam tiež silikóny alebo nie :-)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena