19. 8. 2015

Letná výživa pre pokožku

Krásny deň prajem :)

Vždy som mala veľkú slabosť pre prírodnú a bio kozmetiku. Nejako je môjmu srdcu bližšia ako klasická kozmetika. Aj keď už "chemická" kozmetika má príjemné a priateľské zloženie pre pokožku, bio kozmetika bude mať vždy u mňa prvé miesto. Bohužiaľ je o dosť drahšia a cenovo sa rovná drahším značkám ako je Eurcerin, Vichy, La Rosche-Posay atď. Ale aj tak si vždy niečo bio kúpim. Najčastejšie je to niečo z dopredaja, pretože vtedy tá cena nie je až taká vysoká a ja rada skúšam nové veci. Presne tak sme sa stretli aj s týmto mliečkom. Čakalo na mňa v dopredajovom regáli. 


Až doma som si všimla ,že toto mlieko je 500 ml, takže pôvodná cena okolo 8€ nie je až taká hrozivá ako som si myslela. Ja som bola v tom, že držím v rukách 250 ml balenie. Doteraz sa čudujem ako som si to mohla myslieť, pretože to balenie je viditeľne väčšie a ťažšie :D. Vidno ,že si detaily nevšímam :).


Mliečko má klasickú konzistenciu. Nie je vôbec hutné, proste ideálne na leto. Nádherne rýchlo sa vsiakne do pokožky. Vôbec nie je potrebné čakať pár minút, kým sa môžem obliecť ako je to pri telových maslách od Alverde. 


Mliečko ukrýva v sebe výťažky z ananásu a citrónu + tam nájdete aj bambucké maslo. Pôvodne som čakala len ľahšiu hydratáciu, no mlieko ma prekvapilo. Pokožka je po nanesení krásne hydratovaná, jemná a vláčna. Kedže chodím behať, testujem toto mlieko skoro každý deň a moja pokožka je viditeľne krajšia a žiarivejšia. 


Na vôňu som bola veľmi zvedavá, pretože milujem vôňu bio produktov. Na 99% voňajú krásne ,prírodne a čisto. A na spojenie citrón-ananás som sa tešila. Na začiatku ma prekvapila silná alkoholová vôňa. Ako keby som si privoňala k vodke. Po chvíľke sa alkoholová "vôňa" rozplynula a ostala divná citrónová aróma. Pripomína mi lacné citrónové malinovky, nejaké s Lidla za 0,25€. Pričuchla som si k nemu asi 10-15x pri písaní tejto recenzie, ale ananás tam stále necítim iba vodku a divný citrón.


Balenie má pumpičku. Otvorila sa stlačením, ale doteraz som neprišla nato ,ako ju mám zamknúť :D. Nemá to klasické zaistenie, že stačí otočiť do strany a máte istotu, že mlieko sa vám nevyleje do kufra. Proste ako som ho raz otvorila, už sa mi ho nepodarilo zavrieť. A skúšala som hocičo. Otáčať pumpičku aj som ju skúšala silno zatlačiť a nič. Vyzerá to tak ,že toto mlieko odmieta so mnou cestovať a najlepšie mu je doma v kúpeľni. 

Zhodnotenie:

Klady:
  • hydratácia
  • pokožka je jemnejšia a žiarivá
  • rýchlo sa vsakuje
  • dostupné v 500 ml aj 250 ml balení
  • zloženie
Zápory:
  • vôňa
  • pumpička
Hodnotenie: 4* z 5*



Aké krémy na telo používate najradšej počas leta ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku a prajem krásny zvyšok dňa :)





Použité produkty:

Sante: Telové mlieko BIO ananás a citrón: 4,79€* (dm)


*ceny sú len orientačné, na tento produkt bola 50% zľava

2 komentáre:

  1. Já teď používám nějaké tělové mléko z Avonu, strašně krásně voní a celkem dobře hydratuje :) Každopádně tuhle značku vůbec neznám, ale balení vypadá moc hezky :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ mala od Sante asi len 3 produkty a ešte ani jeden ma nesklamal :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena