25. 8. 2015

Najlepší podklad pod make-up

Krásny deň prajem :)

Bioderma patrí k mojím obľúbeným značkám. Jeden z hlavným dôvodov je ten, že si ju moja citlivá pleť obľúbila. Rada Sensibio je moja najobľúbenejšia. Mám rada aj micelárku z tejto rady. Viem ,že medzi blogérkami je obľúbenejšia jej modrá sestra, ale ja na červenú nedám dopustiť. Je to proste môj miláčik. A ďalším miláčikom sa stal znova produkt zo Sensibio rady. 


Je ním krém Tolerance plus. Keď som videla na obale ,že je vhodný pre precitlivenú, podráždenú a alergickú pokožku, vedela som ,že si budeme rozumieť. Musel so mnou odísť domov :).



Balenie má pumpičku. Pri krémoch mám radšej ,keď sú zabalené v klasických obaloch. Niekto má rád tieto balenia ,pretože sú hygienickejšie, ale moje krémy používam iba ja ,takže sa nemusím báť nejakých cudzích baktérií, ktoré by mi mohli urobiť neplechu na tvári. Ku koncu budem musieť obal rozrezať, aby som sa dostala k celému obsahu krému. Pri pumpičkových baleniach ostáva značné množstvo krému v spodnej časti obalu.


Krém má jemnú štruktúru a konzistenciu. Nie je moc hutný. Prirovnala by som ho k telovému mlieku. Stačí dvakrát stlačiť pumpičku a mám dosť krému na tvár a krk. Pokožka je úžasne hydratovaná a ostane po ňom jemnučká. Keď sa vsiakne do pokožky nevidno žiadne suché miesta ani šupinky. 


Mal by sa používať 1-2x denne. Ja si ho dávam ráno a potom vždy pod make-up. A práve pod make-up je úžasný. Pred tým ,keď som použila make-up napr. cover od Dermacolu, tak som musela naniesť krém, počkať, kým sa vsiakne a potom naniesť bázu. S Tolerance plus mám všetko v jednom. Nanesiem ho na pleť, vsiakne sa za pár sekúnd a pokojne môžem prejsť k make-upu. Make-up s ním krásne drží celý deň. Vyskúšala som bázu od Dermacolu a Rimmelu, ale nesiahajú ani po päty tomuto krému.


A stala sa mi pleť odolnejšou ? Myslím ,že nie. Aj keď krém je balzamom pre podráždenú a citlivú pleť, pleť mám rovnako citlivú a stále si musím dávať pozor, čo na ňu použijem. Takže s týmto problémom mi moc nepomohol, ale má toľko benefitov, že sa nedá ho nemilovať :).

Zhodnotenie:

Klady:
  • hydratácia 
  • upokojuje pokožku
  • zloženie
  • predlžuje výdrž make-upu 
  • ľahká textúra
Zápory:
  • odolnosť pokožky sa mi nezvýšila

Hodnotenie: 5* z 5*


Ktoré sú vaše najobľúbenejšie produkty od Biodermy ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku. Budem rada ,keď mi necháte nejaký pekný komentár alebo dáte odber. Prajem vám krásny zvyšok dňa :).


Použité produkty:

Bioderma: Sensibio Tolerance plus: 18,40€* (lekáreň)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Biodermu jsem nezkoušela, ale věřím tomu, že tento výrobek je určitě super :)

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je trošku drahšia ,ale podľa mňa sa oplatí do nej investovať :)

      Odstrániť
  2. s Biodermou som naozaj spokojná, používam micelárnu vodu aj opaľovací krém! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena