13. 8. 2015

Prírodný deo krém

Krásny pekelne horúci deň :)

Dúfam ,že zvládate tieto tropické teploty (aspoň pre mňa sú tropické :D) oveľa lepšie ako ja. Pomaly nevyliezal z domu a už keď vyleziem ,tak to jedine k vode. Stačí ,že sedím doma pri notebooku a potrebujem vypiť minimálne 2 litre vody a večer si dať sprchu, lebo som prepotená ako keby som bežala maratón. Keď som doma zvyčajne dezodoranty nepoužívam, moc mi ich netreba ,ale tieto dni si to vyžadujú. Ak idem von ,tak už používam klasický od Garnier 48h (nestojí za veľa), ale doma si na seba nechcem každý deň patlať veľké množstvo "chémie".


Od Alverde som vyskúšala asi 3 druhy deoochrany, ale ani jeden nebol dobrý. Mala som nejaký s citrónovou trávou, potom s morskými perlami a na ten tretí si už nespomeniem. Ale viem ,že ma dokázali ochrániť pred nepríjemným púšikom asi tak hodinu pri pokojovej teplote. Deo krém som nikdy neskúšala, videla som ho aj pri Balei, no vybrala som si radšej tento od Alverde. 


Deo krém je v klasickom plastovom obale, takže ho môžete vziať kdekoľvek so sebou. Ľahko vytláča a dobre sa nanáša ,pretože spodok obalu je zaguľatený. Len si treba dať pozor ,aby ste krému nevytlačili moc, párkrát sa mi stalo, že ostal na oblečení.





Vôňu má krásnu. Mala by to byť citrónová tráva a šalvia. Trošičku šalviu je tam cítiť ,ale citrónovú trávu zacítite ako prvú. Je to taká klasická svieža vôňa, ktorá sa asi väčšine bude páčiť. Samozrejme ako každý dezodorant od Alverde, aj tento je bez hliníkových solí. Myslím, že už väčšina dezodorantov sa robí bez nich ,aj tie ,čo nepatria do bio alebo prírodnej kozmetiky.




Nie je to antiperstirant, takže sa samozrejme potiť budete ,ale aspoň to nebude cítiť. Myslela som si ,že si ho budem musieť nanášať viackrát do dňa, ale na moje veľké prekvapenie stačí ho naniesť ráno a vydrží skoro vo večera. Je mi jasné ,že určite tieto teploty ,čo sú teraz von nezvládne, ale na domáce použitie je perfektný. A vôbec nezanecháva škvrny na oblečení. Zvykne sa počas dňa na tele zraziť do malinkých guličiek ,ale to mi nikdy nevadilo.

Zhodnotenie:

Klady:
  • zloženie
  • vôňa
  • nerobí škvrny na oblečení
  • doma ma chráni celý deň
Zápory:
  • vysoké teploty a zvýšenú aktivitu určite nezvládne

Hodnotenie: 4* z 5*


Vyskúšali ste už dezodoranty od Alverde ? Ako ste s nimi boli spokojné ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)
Prajem krásny zvyšok dňa :)


Použité produkty:
Alverde: Deo krém citrónová tráva - šalvia: 2,99€ * (dm)


*ceny sú len orientačné

3 komentáre:

  1. Mala som krémové od Garnier, myslím, že Garnier Neo sa to volalo, ale vôbec mi to nepomáhalo. Ja som stále za klasiku v podobe Rexona, ktorá ma nikdy nesklamala alebo Lady Speed Stick, tieto dva kupujem stále dookola. No a s tou chémiu v nich som už nejak zmieraná :D ale ten alverde by som skúsila už len kvôli vôni :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Alverde moc zkušeností nemám, ale tento krém vypadá celkem fajn :))

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za recenzi taky jsem už na něj koukala, ale já nejvíce používám AXE, který je též bez hliníkových solí ale počkám si vždy na slevy. Docela dobrý je i deo ISANA z Rossmannu, který stojí cca 25 Kč.
    SISTERSHOODS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena