17. 8. 2015

Uhorkový krém

Krásny neskorý večer prajem :)

Moje prvé skúsenosti so Ziajou neboli veľmi dobré. Kúpila som si odličovač na citlivé oči a bol to jeden z najhorších odličovačov. Prvé miesto má u mňa asi L'Oréal a myslím,že to bol tiež nejaký odličovač na citlivé oči. Odličoval horšie ako čistá voda. Ale naspäť k Ziaji. Aj keď moje prvé skúsenosti neboli moc dobre, rozhodla som sa jej dať druhú šancu a kúpila som si uhorkový krém. 


Mám problém s mastnou pleťou, ale kedže mám aj citlivú pleť, tak si musím dať väčší pozor ,aký krém si kúpim. No pozitívne ohlasy na túto značku ma presvedčili si nejaký krém kúpiť a najviac ma zaujal práve uhorkový.


Krém má krásnu vôňu. Je to príjemná uhorková vôňa, nič moc preparfúmované. Je ho trošku cítiť aj na pleti po nanesení. Konzistencia je hutnejšia, ale aj tak sa dobre nanáša a celkom rýchlo sa vstrebáva. Minútku mu treba dať ,ale nie je to nič hrozné. 


Krém je určený na zmiešanú, mastnú a normálnu pleť. Mal by stabilizovať mazové žľazy. Skúšala som ho viac ako mesiac, ale žiadnu zmenu na pleti som si nevšimla. Nevšimla som si ani to, že by pleť bola viac napapaná. Po vstrebaní je pleť skoro rovnaká ako pred nanesením krému. Je trošku jemnejšia ,ale nemyslím si ,že je to až taký veľký rozdiel. 



Zloženie krému nie je až také citlivé k pleti. Obsahuje silikón a parabény, takže nič z čoho by sa moja pleť radovala a dala mi to aj najavo zvýšením počtom akné. Ja mám väčšinou akné len na brade, teraz som ho mala po celej tvári. Najprv som si myslela ,že pleť si musí trošku zvyknúť na krém, ale ani po mesiaci sa nič nezmenilo. Je mi ho ľúto vyhodiť, takže ho nejako vypotrebujem na ruky a telo. Je to len 50 ml ,nebude to dlho trvať .



Zhodnotenie:

Klady:
  • vôňa
  • pekné balenie
Zápory:
  • zloženie
  • nevšimla som si viditeľnú zmenu na pleti 
  • vyhodili sa mi vyrážky po tvári 
Hodnotenie: 0* z 5*



Rozmýšľala som nad tým, že by som vyskúšala koziu radu na pleť, ale myslím si ,že to zloženie sa nebude moc líšiť a že zasa budem mať tvár plnú vyrážok. Aké máte vy skúsenosti so Ziajou ? :)

Teším sa na vás pri ďalšom článku :)
Prajem krásny zvyšok dňa :)



Použité produkty :

Ziaja: Uhorkový pleťový krém: 3,49€* (101 drogéria)

*ceny sú len orientačné 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár :)

Zákaz kopírovania textu a fotografií bez súhlasu majiteľa blogu. Používa službu Blogger.

© Lavandula Diary , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena